Opperdepop

A

Anoniem

Guest
Rosa en Karin,
Ik heb nu zelf ook eindelijk het opperdepopboek in huis! Dat werd tijd, haha! Ik heb hem uit Nijverdal gehaald, dus Karin, bedankt voor je tip!
En Rosa, ook Floor heeft vanavond haar witlof-appelhapje gehad en ze was razendenthousiast , ze heeft echt veel gegeten en brulde toen het op was, hihi.
Ik ga straks recepten uitzoeken die ik morgen in elkaar flans, ze kunnen zo de diepvries in, lekker makkelijk! De overgebleven witlof is ook al ingevroren. Ideaal!
Groetjes van Ruth

Leuk he? Dat je kindje zo geniet van je eigen gemaakte hap!

Hier is de macaroni met broccoli erg populair!! Staat ook in het boek!

groetjes Linda

Hoi Ruth, super dat je het boek nu ook hebt. Leuke recepten he en ook zo lekker makkelijk (ook niet geheel onbelangrijk). Ik ben nu nog even bezig om wat lekkere maaltjes voor Hester te maken want onze vriezer was alweer leeg. Daar zit ook het witlof/appelhapje bij. Jannetje (janneke) schreef dat Berend het ook zo lekker vond. Ik ben benieuwd wat Hessie er van vindt. Fijne avond!    

Heb het al weken in huis, maar nog niet gebruikt erg he. En wat ik laatst zelf had bedacht dat luste Quinn niet

Is wel goed voor mijn eigen ego, Floor lustte namelijk mijn andere zelfgemaakte prakkies niet........
Een succeservaring, haha!

Hoi veerle,

Je moet( nou ja moet) echt een keer de broccoli met macaroni proberen!!

waardeert Quinn je kookkunsten ook niet??? Wat een belediging is dat he?  

Terug
Bovenaan