oproep aan alle meeleesmama's!!

A

Anoniem

Guest
Ook ik was een half jaar meeleesmama en vond het geweldig leuk om alle berichten en reacties van iedereen te lezen. De meeste berichten waren erg herkenbaar, maar soms dacht ik wel eens hoe kun je dat nou plaatsen! Ik plaatste nooit een bericht, terwijl ik eigenlijk wel iedereen "kende" die schreef. Er was een drempel. Nu plaats ik wel berichten en denk ik: waarom deed ik het nooit eerder? Het is hartstikke leuk, gezellig, herkenbaar en vooral heeeeel handig. En je bent toch ook weer een beetje anoniem, maar dat is niet erg. Mijn oproep is: schrijf gezellig mee! Anders wordt het zo stil op het forum! Het inloggen is heel simpel hoor!

Hoi babybelle,

ik ben ook meer een meeleesmama dan een topicplaatster! Ik heb ook niet altijd vragen of imspiratie om een topic te openen, maar ben het met je eens dat het wel erg rustig is nu!
Ik ga zeker mijn best doen om meer van mezelf te laten lezen!

groetjes,'
kiki (mv stijn 09-03-07 en Iris 16-03-05)

Hallo allemaal,

Ook ik heb regelmatig geschreven op het zwangerforum maar ben afgehaakt op het voorjaarsforum omdat het veel te druk was. Sinds een paar weekjes kijk ik weer regelmatig op het forum en merk ik dat het stukken rustiger geworden is.
Ik zal proberen weer wat vaker te schrijven.

Groetjes Anja

Na het lezen van dit onderwerp, dacht ik het lijkt me ook leuk omeens te reageren. Ik heb nu al bij 2 berichten gereageerd.
Ik las ze altijd wel.Vindt voormezelf veel vragen ook wel overbodig, maar ik werk ook al 18 jaar op een kinderdagverblijf. Daarom lijkt het me juist leuk om te kunnen reageren, Vooral nu ik zelf een dochterje heb van 9 maanden. Met het moeder zijn   zit je toch met vragen die je wel dacht te weten.

hoi,

ook ik ben een meeleesmoeder. ben niet heel erg actief en had ook al een tijdje niet meer gekeken. het was ook zo'n actief forum, dat ik het echt allemaal niet bij kon houden. ik moet zeggen, dat ik het nu het een stuk rustiger is veel prettiger vind. nu heb ik niet het gevoel dat als je niet dagelijks kijkt, je zoveel mist.

ik doe mn best wat meer te schrijven en reageren

gr Rebecca, moeder van meijke, 5-4-07

Terug
Bovenaan