Oproep deelname onderzoek Universiteit Utrecht (enquête)

A

Anoniem

Guest
Beste zwangeren en pas bevallen moeders op zwanger.jongegezinnen.nl,

Bij deze wil ik zwangeren en moeders die onder controle zijn of waren bij een verloskundige vragen of zij willen deelnemen aan een onderzoek vanuit de Universiteit Utrecht. Mijn naam is Corry Dozeman en ik studeer Algemene Sociale Wetenschappen. Voor mijn afstudeerproject onderzoek ik waarom cliënten van verloskundigenpraktijken voor een bepaalde praktijk kiezen. Hiervoor heb ik een enquête gemaakt en ik zoek zwangeren en moeders die korter dan zes maanden geleden bevallen zijn die deze in willen vullen! U kunt deelnemen door uw e-mailadres te sturen naar corrydozeman@live.nl. Ik stuur u de enquête dan toe. Hierbij wil ik benadrukken dat de gegevens anoniem verwerkt worden (de e-mailadressen worden apart van de ingevulde enquêtes bewaard) en dat de adressen alleen gebruikt worden voor het eenmalig toezenden van de enquête. Het doel van het onderzoek is om verloskundigen te helpen nog beter rekening te houden met de wensen van zwangeren. Het is dan ook erg nuttig als zoveel mogelijk zwangeren en pas bevallen vrouwen de enquête invullen en ik zou het zeer op prijs stellen als u, als bezoeksters van zwanger.jongegezinnen.nl, wilt deelnemen!

Met vriendelijke groeten,

Corry Dozeman

Terug
Bovenaan