Oproep: documentaire genderreveal

Mijn naam is Alexandra van der Hoeven, 20 jaar en ben freelance journalist. Momenteel zit ik in mijn derde jaar van de studie journalistiek en ben ik bezig met het maken van een korte documentaire over de genderreveal. Het doel van de documentaire is om een dieper inzicht te krijgen in deze moderne traditie. Een ontzettend leuk en spannend onderwerp dat ik graag zou willen vastleggen.

Ik ben daarom ook op zoek naar een koppel dat het leuk zou vinden om de hoofdrol te spelen in de documentaire. De docu zal uiteindelijk zes minuten duren.

Ik begrijp dat de genderreveal een persoonlijk onderwerp is, het interview en de opnames zouden informeel en respectvol zijn, en ik zorg ervoor dat jullie je op je gemak voelen tijdens het hele proces. Deelname is volledig vrijwillig, en ik zal jullie privacy te respecteren.

De documentaire is voor de SVJ (School voor Journalistiek) en zal nergens anders te zien zijn. Uiteraard zal ik de beelden wel met het koppel delen zodat zij het allemaal terug kunnen kijken, wat ook ontzettend leuk is!

Als er nog vragen zijn hoor ik die graag en ben ik te bereiken via dit forum of mijn mail: alexandravdhoeven@gmail.com (telefoonnummer is via mail verkrijgbaar voor makkelijker contact).

Met vriendelijke groet,
Alexandra van der Hoeven
 
Terug
Bovenaan