oproep duits meisje

A

Anoniem

Guest
Hoi meid, jij zat op dezelfde dag als mijn nod, ik ben gewoon ongi geworden en jij???

Ben erg benieuwd, hoop het voor je en anders komen we elkaar weer tegen in de volgende ronde.

Dikke kus, lollifantje

Hallo,

Nee ben nog steeds niet ongi geworden!!!
En heb nog steeds klachtjes, val ook bijna flauw, dus mijn gevoel zegt dat het gelukt is, maar ja je weet nooit!!!
Ga morgen testen en dan zijn jullie de eerste die het weten oké!!!
Moet morgen ook om 16.00 naar de frauenartz, daarna ga ik uitgebereid hier het nieuws vertellen!!!

Liefs Sandy

heeeeeeeeee sandy

klinkt echt als zwanger he!!!ik hoop het ook zo voor je..Ook ik heb positief getest!! maar ben nog heel bang dat het weer misgaat net als vorige keer dus wacht rustig af!!
nou we zitten hier met spanning te wachten op morgen voor je hoor!! toi toi

liefs sweety

hoi meid,

hoop zo voor je dat je zwanger bent, veel succes morgen met het testen.

Hoeveelste ronde is het voor je en hoeveelste kind?

Ik hoor graag hoe het is gegaan.

Mijn ongi loopt bijna op het einde dus we gaan op 1,3en 5-8 klussen, erg he hoe je dat bijhoudt.
3-8 is mijn ovulatiedag dus klussen ervoor, tijdens en 2 dagen erna. helaas moet mijn man 7-8 werken dus geen extra reserves om evt op te bouwen.

Praat erover alsof het de normaalste zaakvan de wereld is!!!.

succes meid en als het zo is strooi dan ook wat voor ons

Hoi Lollifantje

Jammer voor je, ik heb afgelopen je verhaaltjes gelezen en het zag er toch echt naar uit dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Balen. Kop op en alle moed weer verzamelen de volgende ronde in  te stappen.

En Sandy, heel veel succes morgen bij de frauenartz

liefs talke

Hoi meiden,
Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes!!
Ben net terug van het werk pfffffffff.... was erg heet en voel me ook niet echt lekker!!!
Maar goed das goede afleiding, denk ik er ook niet zo veel aan, mijn collegas leven ook erg mee, heb dit keer besloten gewoon open daarover te zijn!!!
Op de vraag hoeveelste kind de eerste en het was de 5de ronde na de mk!!!
En morgen dan is de groottte dag ben zo benieuwd!!!

Jullie horen het wel hoor!!!

Liefs Sandy

Hoi,
Werken op zondag, en met dit weer is mooi balen..
Maar inderdaad een prima afleiding.
Ik moet morgen werken,  en het blijft warm deze week..dus weer  afzien.haha.
Als jij morgen test....heel veel succes, en ik hoop op positieve berichten van jou kant.
Groet R

Bedankt hoor meid,

Ben ook erg benieuwd we zien wel moet ook nog de hele dag morgen werken!!!
Dus afleiding genoeg!!!

Jij ook succes met zwanger worden!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan