OPROEP FORUMDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi.

op onze publieke hyves is te zien dat er minnimaal gestemt is op de poll, over forumdag, zou iedereen met hyves nog even willen gaan stemmen, of anders hier reageren.
omdat de mensen die WEL gestemt hebben aangeven dat ze wel een forumdag willen.

xxx martine

Wat  is de gedachte  achter een forumdag??? Ik weet niet wat ik me er bij voor moet stellen dus weet ik ook niet of het me aanspreekt...

Graag eerst wat meer info en ideeën!

hi.

uitleg forum dag is nu online op onze publieke hyves.

xx martine

sorry, al gevonden...

http://mammas-december-2007.hyves.nl/

ok, ik kan dus niet stemmen, of me aanmelden als lid, dus dan maar via deze weg..

Forum dag lijkt me best leuk, maar dan wel een maand ofzo na de bevalling graag.. voor die tijd is te stressig en binnen een maand na de bevalling is vaak niet echt prettig omdat alles nog aan t herstellen is.

Ik hoort t wel..

Es

dr is ng steets   niet veel gereageert op de oproep forumdag
dus bij deze     dat ik dit oproepje hier weer boven aan de lijst zet

toch wil ik wel even bij zeggen   iedereen   wil natuurlijk dat die forumdag   bij hun in de buurt is

maar ik neem aan dat ze niet kunnen verwachten dat iemand die in limburg woond   naar   groningen me dr kind moet gaan rijden

dus als we nou eens stemmen op een centraal punt in nederland   dat het voor iedereen een beetje te doen is

ik woon in zuid westen van brabant   dus als ik naar utrecht   moet komen vind ik het geen probleem     bijv  

het moet wel voor iedereen een beetje te doen zijn   anderhalf uur hooguit 2

dus misschien wil onze computter expert   martine een poll maken zodat we kunnen zien waar iedereen vandaan komt   teminste uit welke provincie
en misschien een nieuwe poll   waar we allemaal op stemmen ik welke provincie we allemaal centraal vinden          

en dan kunnen we vandaar uit ess verder gaan kijken
aangezien mij het wel leuk lijkt op straks ess wat baby's te showen

groetjes soraya moeder van justin 16 maanden en 30 weken zwanger van onze dochter

Terug
Bovenaan