Oproep medewerking artikel

Beste dames van dit forum,

Voor een artikel zijn wij op zoek naar vrouwen die al langere tijd proberen zwanger te worden. De insteek van het artikel is: lijdt je seksleven eronder als je 'moet' vrijen voor een baby?    Of is je seksleven en relatie juist verbeterd of hetzelfde gebleven, sinds jullie een kinderwens hebben? Het om wat korte reacties (al dan niet anoniem). Er komt in het stuk ook een seksuologe aan bod.

Wil je graag meewerken? Mail naar deskundigen@jongegezinnen.nl

Sorry hoor wil even reageren op deze oproep.
Vind het een belachelijk stuk wat jullie willen gaan schrijven.Net of we niet genoeg hebben te voorduren wij meiden hier,die al zo lang zwanger proberen te worden.
En dan zouden we ook nog iets moeten schrijven over ons seksleven.
Sorry maar vind het belachelijk.
Het is al allemaal moeilijk genoeg dit. Dat jullie dit van ons durven te vragen.

Sorry maar moest dit echt even kwijt.

hoi susie,ik ben het met je eens hoor,maar ze vragen om geinterresseerden en niet om meningen over wat wij van deze topic vinden(uiteraard lokken ze dat wel zelf uit dat weet ik.)

Hoi droppy,

Weet dat ze om geintereseerde vragen,maar wilde wel even laten weten wat dit met ons doet. Met mij in ieder geval dan.
Daar moeten ze ook bij stil staan vind ik.

gr susie

zoals ik al zei ben ik het hartstikke met je eens hoor susie,echt waar,en daarom zei ik ook al dat ze juist reacties uitlokken met deze topic.
alleen denk ik dat hun dan met een antwoord zullen komen van;wij vragen alleen om geinterresseerden,dat bedoelde ik er mee te zeggen.

hoevaker ik deze topic lees hoe bozer ik er eigenlijk op wordt,dus ik ga hem maar niet meer openen.
succes he susie,ik hoop echt dat je heel snel zwanger mag worden,en of je sex leven er onder lijdt of niet dat maakt geen **** uit,we doen er alles voor om een mooi wonder te mogen krijgen.

ik vind het zelf wel prettig om artikelen te lezen over mensen die niet zwanger kunnen worden. Prettig is misschien een verkeerde woordkeuze maar ze wist ik dat ik niet de enige ben en vrienden in mijn omgeving hebben echt totaal geen idee wat het met je doet!!! Op deze manier kan je wel laten zien wat het met je doet als je geen kinderen kan krijgen.

maar het is ook een oproep als je niet mee wilt werken dan moet dat natuurlijk niet!

Nou ik heb inderdaad ook gereageerd....anoniem uiteraard, maar vind het helemaal niet zo raar.....er gaan huwelijken naar de maan doordat stellen niet zwanger raken....gelukkig is het bij ons juist andersom, het brengt ons alleen maar dichter bij elkaar en we weten nu des te beter waarom we voor elkaar hebben gekozen!

Snap ook wel dat sommigen moeite hebben met dit verzoek, maar dan hoef je niet te reageren, het is gewoon een vraag....anderen (zoals ik dus) vinden het wel leuk om erop te reageren...

Neemt overigens niet weg dat wij er niet van balen niet zwanger te raken hoor. Tuurlijk wel, maandag zat ik nog in een enorme dip door gesprek met gyn, maar nu is het vrijdag en gaat het weer beter....

gr Yosha

Terug
Bovenaan