oproep site : mogelijk heden forum

Hallo,

ik weet even niet zo gauw ik ik de mensen die deze forum maken moet benaderen dus dan maar via deze weg.

Er zijn 2 dingen die me eigenlijk heel erg storen aan het nieuwe forum en wilde vragen wanneer deze "functies" online komen ????
1 de mogelijkheid om de discussie te sorteren om laatste reactie. Je weet wel, als iemand op een discussie reageerd dat hij dan bovenaan komt te staan. En als ik die discussie lees dat dan het laatst geschreven bericht ook bovenaan staan en niet onderaan.
2 Als ik een nieuwe discussie start of op een discussie reageer, weet ik vaak niet wanneer die wel of niet pakt. Schijnbaar ben ik niet de enige met dit probleem wat je ziet vaak 2 of 3 keer dezelfde berichten achter elkaar staan. Als ik op verstuur bericht klik heb ik geen bevestiging dat het ook echt verstuurd is. Bij de vorige forum zag je je berichtje meteen ertussen staan.

Nou ik hoop dat jullie hier snel verandering in kunnen brengen. De rest van de "technische mogelijkheden" vind ik nog niet zo belangrijk, maar het zou wel fijn zijn als jullie nu niet gaan rusten (nu de site online is) maar snel doorwerken om de site prefect te krijgen.
We wachten geduldig af.

Groetjes Jeanine

Hee hoi,
als je linksbovenaan op "ik mis onderwerpen, soms zie ik nog wat schoonheidsfoutjes..." klikt dan kun je dan klikken op de laatste 2 woorden: dit artikel.
en daar kun je het kwijt.
Groetjes Alberdien

misschien is het ook een idee om een vinkje in te bouwen van ik wil op de hoogte blijven van de reacties en dat je dan een mail krijgt dit vond ik ook een gemis op het andere forum. groetjes moi

Terug
Bovenaan