Oproep voor 50+ ouder van kinderen 5-17 jaar

<p class="””””MsoNormal””””">Voor een onderzoek van vertaalbureau RWS ben ik op zoek naar een gezonde ouder van één of meer kinderen in de leeftijd van 5-17 jaar, die zelf ouder is dan 50 jaar.</p><p class="””””MsoNormal””””">Zou u (tegen een vergoeding) een korte vragenlijst willen testen die via vertaalbureau RWS is vertaald? De vragenlijst wordt uiteindelijk voor onderzoek gebruikt, maar moet eerst worden uitgetest (daar is deze oproep voor).</p><p class="””””MsoNormal””””">Het testen van de vragenlijst gaat via de telefoon. We nemen de vragen door en kijken dan of ze begrijpelijk zijn. (Het gaat dus niet om de antwoorden, maar om de taal van de vragen en of ze helder geschreven zijn.)</p><p class="””””MsoNormal””””">Het gesprek duurt ongeveer 30 min. Ik mag u na afloop een vergoeding betalen.</p><p class="””””MsoNormal””””">Als u wilt meedoen, mail mij dan via rws.interview </p><p class="””””MsoNormal””””">en dan @gmail.com. Vermeld in uw reactie a.u.b. het volgende:</p><ul type="””””disc””””"><li class="””””MsoNormal””””">of u kinderen hebt in de leeftijd 5-17 jaar<li class="””””MsoNormal””””">uw leeftijd<li class="””””MsoNormal””””">de provincie waar u woont<li class="””””MsoNormal””””">hoeveel jaar u fulltime onderwijs hebt gevolgd (inclusief kleuterschool)<p class="””””MsoNormal””””">Ik stuur u dan meer achtergrondinformatie en een privacyverklaring van RWS (.com).</p><p class="””””MsoNormal””””">Ook als u eerst meer wilt weten, hoor ik graag van u.</p><p class="””””MsoNormal””””"> Bij voorbaat dank.  </p>
 
Terug
Bovenaan