oproep voor marielle1122

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wat een schatje van een prulleke heb je, zeg. Ik zag de foto's bij het onderwerpje: "hoe zien ze er nu uit"
Maar daar zag ik dat je je kindje in zo'n loopwagentje hebt zitten.
Ik wil me nergens mee bemoeien (doe ik nu dus toch), maar het schijnt dat deze wagentjes erg slecht zijn voor de beentjes en voetjes van kinderen.
Ze kunnen "spitsvoetjes" krijgen. Wat het precies is weet ik niet (zou je kunnen opzoeken) maar ik weet wel dat het een afwijking  aan de voetjes is.

En dat willen we niet, hè.

Kijk maar wat je met deze informatie doet, maar ik vond dat ik je erop moest attenderen.

hi

ik wilde ook idd een loopstoeltje totdat mijn vriendin zei dat het ook slecht is voor de heupjes omdat ze er in hangen ontwikkelen   ze een andere vorm dan dat ze zelf staan ofzo het cb had dat tegen haar gezegd maar wat ik dan niet snap is dat ze dan toch nog verkocht worden!!! maar wil me ook nergens mee bemoeien hoor maar dit wilde ik je ook even meegeven

groetjes angela

Hoi

Ik denk dat ieder dat voor zichzelf moet weten.
Ik heb nu 3 kinderen.Waarvan de oudste 2 beide in zo'n stoeltje hebben gestaan.
Wel vind ik dat je moet kijken wanneer ze eraan toe zijn.
Ik vind dat ze zo en zo moeten kunnen zitten en zelf gaan staan.
Maar zoals ik al zei is dat ieder zijn eigen zaak.

Groetjes Jessica

Natuurlijk moet ze dat zelf uitmaken, maar ik wil haar er alleen op attenderen, zodat ze later niet iets heeft van:
"Hallo, dat had wel iemand even kunnen zeggen"

hoi vixxen

wat lief van je dat je zo bezorgd bent!
ik weet dat het niet goed is en hij heeft er denk ook om precies te zijn 1min in gezeten voor de foto..
hij heeft deze loopwagen van mijn ouders gehad hebben ze vol trots voor kerst gekocht hij was 70euro en vond het zo verschikkelijk om te zeggen dat dat hij er niet in mag dus hup even erin foto en er weer uit onder het mom van hij mag er nog niet in eigenlijk..
eigenlijk moet ik het gewoon zeggen dan kunnen ze hem misschien nog terug brengen weet niet wanneer ze hem hebben gekocht...

ik vind het helemaal niet erg dat je het zegt hoor juist heel lief voor het zelfde geld wist ik het niet en liet ik hem uren in dat ding zitten...

groetjes!!

Terug
Bovenaan