oproep ziekenhuis

Hoera, Ik heb mijn oproep voor het ziekenhuis binnen.
een aantal weken geleden had ik al de vraag of er misschien mensen zijn die mij iets meer kunnen vertellen over een operatie aan je eierstokken. Ik heb gelukkig een paar berichtjes terug gekregen en weet dat ik me geen zorgen hoef te maken. Ik wordt 3 juli geholpen en moet 29 juni voor een gesprekje langs. Het gaat nu eindelijk wat worden.
Ik had ook mogen kiezen voor hormonen spuiten, maar heb gekozen voor een operatie, omdat dat blijvend is. Hebben jullie daar geen optie voor gekregen?
Ik lees bij jullie ook wel verhalen over weer ongesteld geworden. Mijn cyclus werkt echt helemaal niet en wordt dus ook niet ongesteld. Ik heb dus gelukkig niet elke  maand die klap. Aan de andere kant is het wel fijn om een beetje te weten dat er wel iets gebeurd in je lichaam. Nu gebeurd er helemaal niks. Hoop dat de operatie aanslaat. Morgen gaan mijn broer en schoonzus vertellen voor vaderdag dat ze zwanger zijn. Gelukkig hadden wij het al gehoord, anders kwam de klap wel heel hard aan. IK ben blij voor ze maar kan me de reactie van Mama Peet zo goed voorstellen. Het komt bij ons (allemaal) ook goed daar gellof ik in. Groetjes Ed

hallo Ed,

Nou, spannend dat je weet wanneer je eindelijk je laparascopie zult krijgen.
Fijn dat je vantevoren nog even langs mag komen om het een en ander te bespreken.
Misschien is het fijn om al je vragen even op papier te zetten. Dan weet je zeker dat je niks vergeet.
En over die cyclus.... daarover zou ik ook ff met de gyn. over overleggen.
Zij zijn tenslotte de experts op dit gebied.

veel succes!
liefs,
Mama Peet

Lieve Ed,
Heel verstandig die keuze voor een operatie al is dat vast geen makkelijke keuze geweest.
Een laparoscopie valt in principe best mee hoor, tenminste dat is mijn ervaring (na zo'n 7 laparoscopische ingrepen)
Succes met uitkijken naar 03 juli want inderdaad, dan gebeurt er echt iets !
29 juni kunnen ze vast al op een boel vragen antwoord geven dus neem je lijstje mee !!

Good luck !
Liefs, Jo

Bedankt meiden en jullie horen wel hoe het geweest is.
Vind het wel jammer dat weinig mensen zijn die ook zo'n ervaring hebben meegemaakt. Nou blijft het een beetje vaag.

Groetjes ED

Terug
Bovenaan