oproep zuus en duits meisje

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

Hoe gaat het met je duits meisje?
Groeit het al goed?

Had zo in je reacties gelezen dat je verpleegkundige was, ik ben ook verpleegkundige.

Nou wou ik weten of je het de 1e paar weken wel redt op de afd als je zo moe bent?
En wanneer vertel je het aan je teamleidster ivm nachtdiensten en zo?

Geniet van je zwangerschap en leuk dat je nog even op dit forum meekijkt!!!!

Zuus, wanneer is jouw nod?
Die van mij 17-8, mijn ei op 3-8 dus we zijn weer aan het klussen, wel fijn dat het nier zo heet is meer.

Ben benieuwd hoe de mannen in het algemeen vinden van al dat geklus?
Wij doen het bewust ook op de niet vruchtbare dagen anders lijkt het wel een "plicht"worden en dat lijkt me niet gezond voor je relatie.

Dikke kus,
lollifantje

HEEEEJ Lollifantje!
Wat gezellig; ik wordt opgeroepen!!haha!wel leuke verrassing!! en lief dat je aan ons denkt!!
Mijn NOD is de 14e augustus; dus zijn nu zeg maar met finishing touch bezig, gister mn eitje gehad volgens de tellingen!en rond drie dagen ervoor t/m gister zo'n raar gevoel in buik gehad he, niet echt ongi pijn maar vreemd, eerst linksonder, toen rechtsonder, dacht zelfs even aan n blinde darm ontsteking!!!maar hoopte meer dat t door de vruchtbare dagen kwam en dat denk ik eigenlijk ook wel, jij??
Mn mannetje gaat er over t algemeen een stuk relaxter mee om, niet dat ik niet relaxt ben, maar was er erg veel mee bezig, maar wordt gelukkig ietsie pietsie minder, of...
Welke ronde zit jij ook al weer eigenlijk??
Grappig dat we rondt dezelfde dag NOD hebben!We houden elkaar op de hoogte!!
en zal voor je duimen!!
xxx Zuus

Zie trouwens net dat jullie in ronde 4 zitten!En dat je 25 bent!Ik ben 24!
grappig!!
trouwens; zegt t woord brandend maagzuur je wat??Ik heb al sinds dag of 4 steeds als ik wat warms eet brandend maagzuur??Nog nooit zo erg gehad?
x Zuus

heej zuus!!!

Nee, brandend maagzuur heb ik geen last van.

Heb pas 3-8 mijn ei dus we zijn al 3 dagen bezig en nu nog 3 dagen en dan laat ik de natuur zijn werk doen.

Ja, ben nu met ronde 4 bezig en jij?

Heb altijd tijdens de rondes vage klachten gehad maar ben nog steeds ongi geworden.

Hoop nu dat het lukt, we gaan 25-8 met vrienden op vakantie en o, wat zou het leuk zijn om zwanger op vakantie te gaan!!!!!!!

Dus geen rode duivels aub op 17-8.

Veel succes met wachten, volgens mij waren jouw klusdagen al voorbij en ik klus nog even door en sluit me dan aan op het wachtbankje!!!!!

dikke knuffel.

lollifantje

Ja er nog even tegen aan dus!Had gister mn eg dus maken het nog even af; you never know!!
Ja dat zou top zijn;zwanger op vakantie!
ik moet deze week nog werken en krijg dan zondag vakantie!(ben groepsleidster in verst.geh.zorg) gelukkig geen nachtdiensten, maar werk wel onregelmatig.
We gaan maandag midweekje weg en dan die maandag is mn nod....maar lekker even afleiding tijdens midweek. Dan in september nog 3 dagen met vriendin nr andere vriendin in londen en dan 8 dagen Alicante met mn schat!Dus goede vooruitzichten!Ik hoop ZO dat we met zn drieen gaan!!
maar wij zijn trouwens beig in ronde 1!Alleen dat gevoel dat je er samen voor gaat is al geweldig!!maar soms ook onzeker over wanneer aantellen, gezond en en en!!
Maar dat zal jij ook wel hebben!!
Hee meid, klus ze nog!!
x Zuus

Terug
Bovenaan