oproep zuus en duits meisje

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

Hoe gaat het met je duits meisje?
Groeit het al goed?

Had zo in je reacties gelezen dat je verpleegkundige was, ik ben ook verpleegkundige.

Nou wou ik weten of je het de 1e paar weken wel redt op de afd als je zo moe bent?
En wanneer vertel je het aan je teamleidster ivm nachtdiensten en zo?

Geniet van je zwangerschap en leuk dat je nog even op dit forum meekijkt!!!!

Zuus, wanneer is jouw nod?
Die van mij 17-8, mijn ei op 3-8 dus we zijn weer aan het klussen, wel fijn dat het nier zo heet is meer.

Ben benieuwd hoe de mannen in het algemeen vinden van al dat geklus?
Wij doen het bewust ook op de niet vruchtbare dagen anders lijkt het wel een "plicht"worden en dat lijkt me niet gezond voor je relatie.

Dikke kus,
lollifantje

HEEEEJ Lollifantje!
Wat gezellig; ik wordt opgeroepen!!haha!wel leuke verrassing!! en lief dat je aan ons denkt!!
Mijn NOD is de 14e augustus; dus zijn nu zeg maar met finishing touch bezig, gister mn eitje gehad volgens de tellingen!en rond drie dagen ervoor t/m gister zo'n raar gevoel in buik gehad he, niet echt ongi pijn maar vreemd, eerst linksonder, toen rechtsonder, dacht zelfs even aan n blinde darm ontsteking!!!maar hoopte meer dat t door de vruchtbare dagen kwam en dat denk ik eigenlijk ook wel, jij??
Mn mannetje gaat er over t algemeen een stuk relaxter mee om, niet dat ik niet relaxt ben, maar was er erg veel mee bezig, maar wordt gelukkig ietsie pietsie minder, of...
Welke ronde zit jij ook al weer eigenlijk??
Grappig dat we rondt dezelfde dag NOD hebben!We houden elkaar op de hoogte!!
en zal voor je duimen!!
xxx Zuus

Zie trouwens net dat jullie in ronde 4 zitten!En dat je 25 bent!Ik ben 24!
grappig!!
trouwens; zegt t woord brandend maagzuur je wat??Ik heb al sinds dag of 4 steeds als ik wat warms eet brandend maagzuur??Nog nooit zo erg gehad?
x Zuus

heej zuus!!!

Nee, brandend maagzuur heb ik geen last van.