OPROEP

Lieve dames,

Hebben jullie er ook zo genoeg van mistens 10 keer op refresh te moeten drukken voordat je het forum opkomt?

Gaat het bij jullie ook zo tergent traag?

Zullen we met z'n allen mailen naar de redactie, misschien nemen ze zich dan de moeite er wat aan te doen.

Het is nou juist zo'n leuk forum, en het is nog leuker als het meteen werkt, nietwaar.

OPROEP: mailen naar de redactie!!!!
 
Hoi Janette,

Ik vind het ook zwaar iritant om zooooooo lang bezig te zijn om er op te komen om er dan vervolgens weer afgeknikkerd te worden.
Ik heb toevallig een uurtje geleden een mail gestuurd en mijn iritatie uitgelegd. Het zou goed zijn als er meerdere zijn die dit doen en dan hoop ik dat ze er wat mee doen.

ps. je kan mailen via Colofon onder op de pagina in het blauwe stukje.

Liefs, Ank
 
Ik heb hier helemaal geen last van. Denk dat het aan je pc of server ligt hoor.

Waar ik inmiddels wel helemaal de schijt van krijg (sorry) is die oproep of je mee wilt doen aan een onderzoek. Ik heb met al mijn goede wil meegedaan en ik krijg nog steeds elke keer als ik een berich aanklik elke keer weer die oproep! Echt irritant!!
 
Nee hoor Edith, dit ligt niet aan onze server. Jij hebt waarschijnlijk geluk dat jij toevallig op het goede moment op de site komt. Maar ik wordt hier zo onderhand wel helemaal kriegel van, alleen ben ik bang dat ze er toch niks aan doen.
Groetjes Tanja
 
Ik kom hier meerdere keren per dag (eigenlijk te vaak) en het lijkt me stug dat ik dan elke keer precies op het goede moment kom.

Ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden, maar ik heb er geen last van.

Prettig weekend allemaal. Ik mag eindelijk naar huis!!
 
Terug
Bovenaan