Oproep

Hoi meiden, eigenlijk hoor ik hier niet helemaal thuis, want ik ben pas een half jaartje bezig. Maar nu is gebleken dat ik geen spontane eisprong heb, heb ik clomid gekregen van mijn gyn. Ik weet hoe het werkt maar ben zo nieuwsgierig naar ervaringen en resultaten. Zijn hier ook meiden die clomid hebben (gebruikt)??? Zo ja, laat eens wat meer weten....
Liefs, Anke

Hoi Anke,

Ook wij zijn pas een half jaartje bezig, maar ik ben wel al in Juni vorig jaar met de pil gestopt! Na ruim een jaar was mijn cycles nog een puinhoop en ben toen doorverwezen naar de gyn. Ook ik heb geen spontane eisprong en heb clomid gekregen. D.m.v tempen ben ik gaan controleren of ik een eisprong heb en vorige cycles is mijn temp wel gestegen en had ik een cycles van 26 dagen i.p.v 42, dus wat dat betreft heeft de clomid zijn werk wel gedaan. Helaas ben ik na die eerste kuur niet zwanger geraakt en heb ik inmiddels mijn 2e kuur weer achter de rug! Ik zit nu op dag 12 van mijn cycles en ben weer druk aan het tempen en klussen! Het zaad van mijn vriend is ook direct onderzocht en dit is gelukkig goed! Ik heb tijdens de 2e kuur enorm last gehad van stemmingswisselingen en was erg somber en chagarijnig gelukkig is dit nu voorbij! 30 juli moet ik weer naar de gyn en als ik dan niet zwanger ben gaan ze waarschijnlijk verder kijken!!

Moet jij nog terug om te kijken of er een eitje is gerijpt of gesprongen...of moet je ook tempen! Als het goed is moet je nu een cycles van 28 dagne krijgen! Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel!!

Succes liefs moi xxx

Hoi Anke,

Ik heb geen ervaring met clomid, maar wil je alleen maar even succes wensen.
Ik weet zeker dat je hier antwoorden op al je vragen krijgt. Er zijn hier zoveel lieve meiden. Dat komt helemaal goed.
Veel liefs Ang...

Hoi meiden, allereerst hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties. Ik moet van de gyn ook mijn temp bijhouden en deze eerste maand moet ik op dag 24 bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Ben benieuwd en hoop eerlijk gezegd dat ik niet te lang van die rotzooi hoef te slikken en dus snel zwanger ben!!!!

Terug
Bovenaan