Oproepje: leuk als men laat horen of ze de reacties goed vonden!



Hoi hoi, effe vraagje voor iedereen. Het lijkt me leuk als iedereen even laat weten of ze wat aan de reacties gehad hebben van de vele moeders/vaders. Ik kijk regelmatig hoe iets afgelopen is, maar meestal komt degene die de vraag gesteld heeft er niet meer in voor. Zou dit wel erg leuk vinden.
Groetjes ilona
 
Heb ik niet zo'n behoefte aan. Ik vind het prima om iemand met advies te helpen en leer ook veel door de adviezen op andermans vragen te lezen. Maar voor mij is het niet nodig om dan van de vraagstelster te horen hoe fantastisch de adviezen wel niet waren. Gewoon de informatie oppikken die je nodig hebt en niet teveel jezelf op je borst willen slaan.
 
hoi hoi, is zeker niet dat ik mezelf op de borst wil slaan, maar meer interesse in of het met het kindje al beter gaat. Door welk advies of welke manier dan ook!
 
Hoi Ilona,
Het valt mij inderdaad op dat niet iedereen op iets terugkomt... tsja.. dat zal de anonimiteit van het internet wel zijn (is een vloek en zegen tegelijk)
Ikzelf had deze week een kleine rel veroorzaakt op het verzorgingsforum van de baby's (over baby op de commode laten liggen, als er iets gebeurd).
Ik vond het juist fijn om het toe te lichten. Mensen kunnen soms wel heel snel oordelen en lullige dingen mailen, maar aan een paar oprechte dingen heb ik wat gehad. Het meest fijn is als mensen oprecht betrokken zijn.
 
Terug
Bovenaan