opruimen bah bah bah

even mijn frustratie kwijt hoor.
ben nu al een week lang aan het opruimen in wat de kinderkamer moet worden.
en na elke dag lijkt de troep zich te vermeerdere echt waar er komt geen eind aan.
heb al een auto vol voor de rommelmarkt, 6 vuilniszakken met wat gewoon weg kan en nog is het allemaal niet weg.
krijg er wat van.
en dan hoeven wij niet te verbouwen dus ik denk dat het wel scheelt.
maar zet stug door want eens is het klaar en kunnen we gaan inrichten toch.
of zou ik vandaag gewoon een baaldag hebben en was dit niet de juiste dag om op te ruimen.
ach ga nu maar wat eten en nog even verder ooit is het af en ligt er een lief ukkepukje te slapen.

Wij zijn wel aan het kamertje begonnen dat ook verbouwd moet worden. Wel voor grote broer, want de babykamer blijft hetzelfde alleen moet grote broer dus verhuizen. En dan nog 1 kamer die is blijven zitten bij de grote verbouwing. Dus je kunt je voorstellen wat daarmee gebeurd is....... Alle spullen die vorig jaar met de verhuizing overbleven staan daar. En nu de spullen die ik op het andere kamertje had gezet ook. Ben er voorlopig nog niet doorheen maar heb er juist wel zin in dat het hele huis straks klaar is en alles een eigen plekje heeft gekregen (de helft op de stort waarschijnlijk maar dat is een ander verhaal ahhahaah) Begin nu al wel last te krijgen van ruimeritis. Dus ik weet zeker dat ik voor de bevalling wel klaar ben en een stuk minder zooi heb.

Wij zijn ook begonnen met ruimen op zolder, vandaag wordt de vloer gefreesd zodat de wasmachine verplaatst kan worden. Er wordt vandaag een hoop naar de kringloop en stort gebracht. Dan alle spullen die achter de schotten staan weg halen om te kijken wat we voor de nieuwe baby kunnen gebruiken of wat alsnog weg kan. Want dan worden de muren gebouwd en er moet nog een zolderraam geplaatst worden......En als dat dan allemaal klaar is moeten de meubeltjes worden geschuurd en geschilderd worden en kan de kamer aangekleed worden!!!! al met al nog een flinke klus voor de aankomende 21 weken!!!!

Sterkte allemaal!

Wij hadden gelukkkig nog altijd een leeg kamertje
;-D dus dat is zo klaar. Er zit alleen een grote inbouwkast in die wel afgeladen is met rommel. Maar als het goed is ben ik daar zo mee klaar. Succes met opruimen en bedenk je dat het inderdaad voor een zeeeeer goed doel is!!

Ja haha herkenbaar! Wij hebben nog ons oude 2-persoonsbed in het 'soon-to-be' babykamertje. Twijfel nog of we hem in de berging bewaren of wegdoen. Want ik heb gehoord dat je vliezen thuis breken? Dan lig ik liever niet op mn nieuwe bed. Houden we de ouwe nog wel even aan. Nou ja even.. 5 maanden :/ Hmm what to do?

Terug
Bovenaan