Opruimen heeft zo zijn nut

A

Anoniem

Guest
Gister kwam ik tijdens het opruimen een blaadje tegen die ik in februari mee had naar de gyn, met hierop wat vragen..
1 vraag erop was-> Wanneer is een cycles onregelmatig? Nu stond erbij alleen maar een codewoord, lang en kort.. Toen dacht ik waarschijnlijk, dat weet ik vast nog wel als ik thuis kom.
Nu zijn we weer wat maandjes verder en snap ik totaal niet meer wat ik hiermee bedoelde.
Duss.. stoute schoenen aangetrokken en ziekenhuis gebelt.
Wat bleek de arts die ik daar had is inmiddels weg, een andere moet mij dus overnemen. Maar omdat de ene arts de andere arts niet is kwam ik volgens de assistente niet in aanmerking voor een bel afspraak, maar dien ik langs te komen, zodat deze arts een beter beeld van mij krijgt..
De assisente ging kijken en waarrempel ik kan 31 oktober al langskomen. Ergens ben ik heel blij, maar dit gaat net wel iets sneller als dat ik in mijn hoofd had zitten. Wij dachten namelijk dat we in jan 2013 aan de bel zouden trekken, mocht er nog geen posi test zijn.
Maar dat wordt nu dus oktober 2012. Morgen heb ik er denk ik zin in, als ik vandaag de boel maar een beetje laat bedaren..

Jeetje zeg dat is wel heeeel snel. Ik zou het zelf juist fijn vinden maar herken je gevoel wel. Je hebt toch zelf een soort uiterste datum in je hoofd.

Ik zou zelf ook eigenlijk in sept/ okt weer naar de gyn moeten als het niet gelukt was. Maar door mijn mk wil ik daar mee wachten tot eind vh jaar.

Ik hoop dat je het een plekje kan geven en het morgen positief inziet.

Groetjes Bianca

Het is inderdaad wel snel, maar meis dan weet je misschien waar jullie aan toe zijn.. De tijd vliegt namelijk voorbij :) Voor je het weet is het alweer januari..

Hopelijk hebben jullie een leuke gyn en weet ze van aan pakken!!

Succes

Terug
Bovenaan