opruimmodus

Hoi,
Vandaag hebben we een begin gemaakt aan de babykamer.

We zijn ongeveer een half jaar geleden naar dit huis verhuisd en de as babykamer was een opslagplaats voor rotzooi.
De rotzooi is voor zover weg en volgende week gaat het behang eraf. Ik denk dat we volgende week ook gaan kijken voor een kamertje...

Over een paar weken weten we als het goed is wat het wordt, dus dan kunnen we aan de slag met de kleuren enzo...

Ik heb er zo zin in!!!

Groetjes!!!

O wat leuk!!! Ons kamertje is vanaf begin grijs met wit behangen en de andere muren gewoon gestuuct. we hoeven er dus niet veel aan te doen. we zitten dus ook pas vanaf januari in ons huis... on skamertje is in de maak door mijn opa, een oude timmerman van 78, echt zooo speciaal dat ie dit nog voor ons kan doen!

veel plezier met shoppen!!!

Liefs kim

ik durf nog steeds niks te kopen regelen of doen voor de baby slecht he ! kan me voor stellen dat je lekker gaat klussen . heb je het in je hoofd al een beetje ingericht ? of moet je alles nog bedenken ?

Hoi hoi,

Wij hebben dat vorige week ook gedaan.. Ons kamertje stond ook helemaal vol. Wij wonen in een appartement, met twee slaapkamers. Dus het is nogal puzzelen en zoeken naar praktische oplossingen. Maar dat gaat vast wel goedkomen.

Het kamertje hebben we al gekocht.. Misschien wel een beetje vroeg maar kon het echt niet laten.. Hihi

Lies Inge

Ik heb het kamertje al. mijn zoontje is nu 7,5 maand en moet strakjes verhuizen. Wij hebben voor hem alles neutraal gehouden en dat komt nu goed uit. Nu 2 andere kamer verbouwen en dan zijn we rond.

We hebben gelukkig het kamertje nog, daar slaapt onze tweede nu in. Ik denk dat, ook al wordt het een jochie, we hetzelfde behang(bloemen in versch. kleuren ) houden. Onze eerste dochter gaat begin volgend jaar verkassen naar zolder, en we hopen dat dochter 2 naar haar kamer wil. En anders krijgt de baby een riante kamer :)

Wij moeten alles verder opnieuw kopen, wandelwagen hebben we van vrienden gekregen, box is in bruikleen, nog wat babykleding van de meisjes terug gekregen. Maar dat dus allemaal opnieuw aanschaffen :) Haha.

Terug
Bovenaan