Opschuiven!

Ons 'kluppie' schuift al steeds meer naar boven! Leuk om ook zo te zien dat de uitgerekende datum steeds dichterbij komt, al duurt het nog een maand of 5.

Kun je het voorstellen? Over 5 maanden heeft ieder van ons een piepklein hummeltje of hummeltjes in haar armen!

Vroeg gisteren een jongetje uit mijn klas:' juf, als je buik dik is, mag ik dan even voelen? Ik heb dat nog nooit gedaan, want ik ben de jongste.' Echt superleuk hoe de kinderen uit groep 4 er mee bezig zijn! Het leeft echt helemaal bij ze.

En goed neiuws gekregen over d estart vA mijn gastouderopvang! Een gezin is zo geïnteresseerd in mijn opvang dat ze tot 1 september willen wachten, zodat hun kinderen bij mij geplaatst kunnen worden. Een goed begin van het nieuwe jaar dus!

Verder eigenlijk weinig nieuws hier, alles gaat nog steeds zijn gangetje...

Hoe is het met jullie? Nog leuke 'nietzwanger'nieuwtjes?

Liefs Daisy

Hoi Daisy,

Wat vertederend zo'n reactie van een kindje uit de klas, idd als je al de jongste bent dan krijg je niet met zekerheid de kans het mee te maken om een baby in de buik te voelen, lief!
Mijn oudste heeft wel meegemaakt dat z'n broertje werd geboren, maar nu zal hij het veel bewuster meemaken(hij word bijna 8) en mijn jongste van 5 leeft ook hellemaal mee :)
À.s dinsdag 20 weken echo, ben super blij de kleine weer te zien, ik voel hem gelukkig dagelijks sinds 2 weken,dat is al heerlijk.... Maar hem weer te zien is echt een kadotje.
Op dit moment zijn we serieus aan het kijken naar een huis,groter dan wat we nu hebben, maar ik ben zwanger en wil mij eigelijk hellemaal concentreren op dit huis.
Zoals nu ben ik voor mijn zoon van 5 een
Junglekamer aan het realiseren, maar ik heb het er nu wel een beetje moeilijk mee dat ik dit misschien allemaal voor niks doe, omdat we misschien een bod gaan doen op dat huis, maar ons huidige huis dan moeten klaarstomen en verkoopbaar moeten
maken, bepaalde aspecten moeten dan nog aangepakt worden :)
Ik ga gewoon door met de kamer hoor, maar het voelt een beetje als zonde... Prachtige wand met jungleuitzicht komt er nu....
Maar ja de huizenmarkt is zo moeilijk op het moment dat ik me er maar niet blind op moet staren, misschien gaat uiteindelijk niks door...
Maar dit zijn altijd erg belangrijke momenten vooral financiële kant, dus ik vind het reuzen spannend... Maar ja nu eerst maar een 2e bezichtiging doen wie weet valt het me uiteindelijk toch allemaal tegen :p
Liefs moeder juni

Hier gaat alles goed hoor....... (buiten de bekkenkwalen na)

Wat super lief van dat kindje.... mijn buurmeisje is wel helemaal in to the baby hahah... die vind dat wel erg spannend......

Verder een gesprek gehad op het werk.. over hoe ik het allemaal zie de komende maanden. ik wil graag zolang mogelijk doorwerken en dan de laatste weken voor mijn verlof 1 dag minder. dus dat ik 2 ochtenden werk. dan 1 dag vrij en dan weer 2 ochtenden werken. maar dat moet met de hoge baas besproken worden of dat allemaal wel gaat lukken tss.... daarna moet ik ander werk gaan zoeken hoor.... kan opzich daar wel terug komen, maar ik wil niet met 2 kinderen 5 ochtenden in de week werken. ik werk van 7 tot 12 en moet daarvoor mijn kids dan om 6 uur naar de oppas brengen. mijn zoontje is sowieso altijd half 6 wakker dus das geen probleem eigenlijk...... maar ik wil de 2e eigenlijk niet aan dat vroege ritme laten wennen. ik kan gelukkig nog 5 maanden in de ww na mijn verlof dus tijd genoeg om wat anders te vinden........

Liefs

@mama juni, de huizenmarkt ligt niet echt gunstig idd. Of je moet van huur naar koop gaan, dan is dit de tijd! Een huis vinden is vaak geen probleem, maar een huis kwijtraken is des te moeilijker nu.
Ik snap helemaal dat je het aan de ene kant zonde vindt om je helemaal op de kamer te storten, maar wie weet waar het allemaal goed voor is!

@ anna-lovely, ik geef je groot gelijk dat je je kindje niet aan dat vroege ritme wilt laten wennen. Heb je wel een idee in welke richting je een baan wilt zoeken? Spannend, hoor!

Daar kun je veel kanten mee op! Succes met het behalen van je laatste deel en dan op zoek naar een leuk bedrijf!

Terug
Bovenaan