opsporingsbericht voor.....

A

Anoniem

Guest

Ik mis al een tijdje een aantal mensen of lees erg weinig??? (niet dat dat erg is hoor)

Mamavan thomas, paulienbert,esme (een klein beetje), stephanie gaat het goed met jullie???????????

liefs sandra

Hoi, ik sta er wel niet bij maar wil toch even reageren haha. Ik ben er ook niet echt heel veel geweest de laatste weken maar ja door allerlei omstandigheden, de vakantie van manlief en de verjaardag van Yari die eraan komt maken het niet makkelijk om tijd te vinden om te reageren. Ook werk ik zelf dan nog dus ja...
Ik lees wel vaak mee hoor maar hoop nu en zometeen na Yari zijn verjaardag toch weer meer tijd te hebben om hier vaker te zijn en te reageren.

xx Elly mv Yari

maakt toch ook niet uit dat je niet veel reageert, ik wou alleen even weten of het goed gaat met de "vermisten"

Liefs sandra

Hoi Sandra,

Het klopt inderdaad dat ik even niet zo heel actief ben op het forum, al lees ik toch wel de nodige dingen mee hoor.

Sinds mijn vakantie heb ik het heel erg druk gehad. Ik heb dus afgelopen weken wat veel hooi op mijn vork genomen wat er nu voor heeft gezorgd dat ik nu even helemaal op ben.. Niks ernstigs hoor!!

Nu moet ik ook tot 22:00 uur werken en weer pas rond 23:00 uur thuis.. Máár dit is weer de laatste dag van de week, heerlijk dus!

Geef me wat daagjes en ik ben weer "bijgetankt"..

Bedankt voor je interesse,

Esmé mv Kay
(Die geen 18 meer is,.. hahaha)

Hoi,
Nou ook ik ben hier erg weinig te vinden de laatste tijd.
Vrijdag gaan we trouwen en op dit moment weet ik regelmatig niet of ik van voor of van achter leef. hahaha
Zenuwen kan ik het niet noemen maar onbewuste spanning. Slaap slecht  en heb op het moment last van flinke rugpijn. maar,..... alles komt goed en ik verheug me op vrijdag!
Verder probeer ik wel ag en toe mee te lezen en waar ik kan en tijd heb op dingen te reageren. Dinsdag na de bruiloft gan we voor 8 dagen op vakantie..

Daarna zal ik zeker weer wat meer van de partij zijn.

groetjes pally

Hey!!

ben net 30 minuten terug in huis na een vakantie van een week weg...
Triest he, dat ik dan gelijk even hier moet bijlezen! Is maar goed ook lees ik net...
Kan ik me gelijk weer even "melden"hihihi! Ga zo eerst de was wegwerken en genieten van een zachte bank onder mijn zwangere reet en echte koffie en dan ga ik weer volop mee-forummen hoor! Lief dat je aan ons denkt!

Kus marieke en Thomas!

Terug
Bovenaan