Opstaan baby

Onze baby van 11 weken slaapt vanaf 23.00 uur aan 1 stuk door. De ene keer meld ze zich om 04.00uur, dan voeden we haar en leg ik haar weer terug om verder te slapen.

Soms meld ze zich om 06.00/07.00uur. Ik leg haar soms terug maar dan meld ze zich om 08.00/08.30 uur weer en denkt ze dat het weer tijd is voor voeding.

Is het beter om haar niet terug te leggen maar eerst de wakker tijd aan te houden voor een betere regelmaat en ritme!? Of maakt dit niet uit ?

Ik zou blijven doen wat je doet. Heerlijk dat jij dan ook nog even een uurtje kan pakken in de vroege ochtend! Hier was het precies hetzelfde als jij beschrijft. Onze zoon is net een paar weken ouder (nu 4 maanden) en nu kan hij prima wakker worden rond bijv 8 uur en dan niet direct een voeding willen als hij bijv om 6uur nog heeft gedronken. Dan heeft hij pas rond 9/9.30 honger bijv. Dus bij ons is het vanzelf 'goed gekomen'. Bovendien geef ik borstvoeding en vond ik het ook niet zo erg als hij dan na 2 uur weer een voeding wilde. Dan liet hij vaak na die voeding err weer wat langer tussen. Uiteindelijk kwam ik aan het einde van de dag altijd weer goed uit. Maar dat is met flesvoeding misschien anders. Weet niet wat jij geeft, maar ik het geen ervaring met flesvoeding. 

Terug
Bovenaan