Misschien een hele stomme vraag... Toen mijn andere 2 kids klein waren had ik zo'n moederfiets met een breed stuur. Dit was echt heel gemakkelijk opstappen omdat daar ook het stuur verder van je zadel af zat. Nu heb ik sinds vorige week een nieuwe fiets gekocht want ik had de laatste 4 jaar een oud krot zeg maar , maar hij reed heerlijk! Maar op de nieuwe fiets meteen een zitje voorop voor Nienke laten plaatsen natuurlijk. Vanavond heb ik 'm op kunnen halen en nu... pfff wat 'n onhandigheid met opstappen. Hoe doen jullie dit haha. Wring je jezelf eerst ertussen en gaat dan opstappen ofzo? Ik kom er niet tussen hoor haha. Ja ik voel me wel dom want dan denk ik hoe doen al die andere moeders dit dan. Ik zie ze vaak genoeg fietsen maar.. hoe stappen ze op én ook zeer belangrijk.. hoe stappen ze weer af, haha.
Nou, hoop op veel reacties hoor. dan kan ik misschien dit weekend al beginnen met 'leren' fietsen hahaha!!
Groetjes Ingrid
Nou, hoop op veel reacties hoor. dan kan ik misschien dit weekend al beginnen met 'leren' fietsen hahaha!!
Groetjes Ingrid