Opstart Clomid

<p>Hallo allemaal, </p><p>Al enige tijd hebben mijn partner en ik een kinderwens, helaas heb ik al anderhalf jaar geen menstruatie meer gehad. Dit doordat ik 70 kilo vermagerd ben op 1 jaar tijd. </p><p>Na een consult bij de gynaecoloog ben ik dan op 30 juli gestart met een clomid-kuur van 5 dagen. Daarna moest ik terug naar de gynaecoloog. Hier bleek ik helaas een overreactie te hebben op de clomid waardoor er 10 eicellen van 16mm klaar stonden. De gynaecoloog gaf me aan te wachten tot ik mijn menstruatie zou krijgen en haar dan terug te bellen. </p><p>Echter, tot op heden heb ik nog steeds geen eisprong of menstruatie gehad. De gynaecoloog is nu met verlof en dus onbereikbaar. Heeft iemand hier een idee hoe lang het kan duren tot je je eisprong krijgt na zo´n clomid-kuur? Ik ben ongerust dat er iets niet goed is :( </p>

Ik zou even bellen met het fertiliteit secretariaat daar (of het algemene nummer van de poli gynaecologie). Die kunnen je vaak verder helpen.
Ik heb ook Clomid gehad en dat je dat krijgt wil nog niet zeggen dat je een eisprong krijgt, dat heb ik nl ook gehad.
Je kan denk ik niet anders dan wachten of bellen of je niet langs kan komen voor een echo.

Terug
Bovenaan