Optifles

Wat ik nu toch ontdekt hebt, ik ben helemaal verbaasd!

Mijn zoontje had wat last van harte ontlasting, maar door wat extra water bij de fles te doen (10cc) ging het een stuk beter.

Hij krijgt voeding uit de optifles van difrax. Ik had die kleine flesjes maar dat werd zo'n gepriegel dat ik dacht ik giet het water wat ik al verwarmd heb over in een (uitgekookte) grote fles. Tot mijn grote verbazing zat er toen volgens de streepjes op de fles ineens geen 130cc meer in de fles maar nog maar 120.

Het andere kleine flesje (ik heb er 2) had die afwijking niet. Ik heb meerdere keren het water over en terug gegoten om te checken. Uiteindelijk bleek er een verschil van bijna 10cc tussen de 2 kleine flesjes te zitten.

Nu snap ik hoe mijn zoontje (waarschijnlijk) aan die harde ontlasting kwam. Wij dachten het goed te doen maar gaven dus steeds 10cc water teweinig!

Wat vinden jullie hier nu van? Ik heb op de site van difrax ook een berichtje achter gelaten, want eigenlijk vind ik het niet kunnen 10cc is voor een kleine baby heel veel!


Groetjes

Jolanda
 
Ik heb ook de optifles voor isa gebruikt toen ze klein was en ook ik deed er 10 a 15 cc extra water bij om dat ze niet zo een makkelijke stoelgang had maar nu snap ik het.

Niet zo netjes van difrax ben ben benieuwd hoe ze reageren!!

laat het nog even weten
 
Je hebt gelijk: dit kan natuurlijk niet!

Ben benieuwd hoe Difrax reageert op je mailtje (laat je hun reactie nog even weten?).
Ik ga zelf mijn flessen ook even controleren. Ik genruik de kleine niet meer, maar ik heb drie grotere (250ml) difraxflessen.
 
de fles van kruidvat had dat ook, erg raar. Gelukkig heb ik die niet lang gebruikt en gebruik ik nu avent (had het wel eerst nog nagekeken). Maar goed dat is dan een huismerk kruidvat, voor een merk fles, difrax, vindt ik het wel heel erg slecht, want zoals je zegt 10cc is heel veel voor een baby. Hoop dat je wel een welgemeende excusses van ze krijgt!!
 
Terug
Bovenaan