optrekken en staan

Hallo meiden,

Wie van jullie kindjes trekt zichzelf al op?
vandeweek kwam mijn dochter me roepen om te vertellen dat Khe'shaun rechtop in zijn bedje stond. Nou maakt ze vaker gekke grapjes, dus eerst geloofde ik haar niet en dacht dat ze me in de maling nam. Maar echt waar, hij trekt zich op aan de spijlen en loopt heen en weer langs de rand. Nu net trok hij zich ook aan de tafel op, dus moet ik nu echt alle dingen van de tafel gaan halen. Ik vraag me alleen af of dit niet erg vroeg is, 6,5 mnd. mijn dochter deed dit pas met een maand of 8.

groetjes Lou.

Hai!!

Nee hoor, dat is niet gek! Mijn zoon kroop met 6 maanden de hele kamer rond, kon zitten en met net geen 7 maanden liep hij rondjes langs de tafel en de bank. Hij liep met 9 maanden aan het handje en met 11 maanden helemaal los. (Naar de bakker enzo)
Mijn dochter daar en tegen (jan 09) begint nu wat te rollen en te tijgeren. Toen ik van de week bij het cb was, vroeg ik of ik me zorgen moest maken. Ze ligt bijna alleen maar stil. Maar zij doet het prima. Mijn zoon was gewoon met alles erg snel! Die van jou waarschijnlijk ook. In sommige opzichten ook wel prettig. Zo deed hij veel alles zelf en was hij voor zn tweede verjaardag al zindelijk!!
Geniet er maar van, want het gaat allemaal zooooo snel!
Gr Antoi

Hoi,

Jens begint zich nu op te trekken dus ook hier gaat het niet lang meer duren voordat hij langs de spijlen paradeert vermoed ik. We merken ook dat hij veel sterker is dan Mette was op dezelfde leeftijd. Ik ben benieuwd..

gr.Ing

Terug
Bovenaan