optrekken

hoi,

Quinn had van de week weer iets nieuws: Optrekken! Ik heb de box naast een kast staan en daar een speelgoedbloem tussen geklemd en het leek meneer wel een goed idee om zn eigen daar aan omhoog te trekken.. Ook aan de bogen van zijn babygym probeert hij zn eigen omhoog te trekken maar dat gaat nog niet zo goed. Vind het nu toch wel erg snel gaan, aangezien hij ook al een soort van kruipt. Hij gaat de kamer al door en moet nu toch echt zelf een keer op mn knieen de kamer door denk om alles vast te leggen of op te ruimen:) Hoe doen jullie kids het allemaal?

liefs

Hoi,

Onze kleine Amy trek zich ook al op. ze is van 13 mei.

Als ze op schoot zit trek ze zich zo op tot staan. als ze erg aan vast kan pakken probeert ze gelijk of ze kan staan. als je haar vast houd met de voetjes op de grond probeert ze al stapjes te zetten.

Verder kan ze al 2 min zelfstandig zitten. ook rold ze heel de box of op het kleed rond. gooid lekker met speeltje. Leuk om te zien.

ik vind het wel leuk dat ze wat vlotter is. zou leuk zijn als ze met haar eerste verjaardag zou lopen.

liefs

Mijn zoon trekt zich op schoot al wel een tijdje op en gaat dat staan. Als we dan zeggen "ben je zo groot" gaat hij helemaal glimmen en probeerd zich nog groter te maken, alsof hij het begrijpt...
In de box blijft hij wel lekker liggen, al vind hij de spijltjes van de box wel interessant...

Hij vliegt de hele box door, leg hem hierom vaak ook even op een kleed, in de box wordt hij toch wat beperkt in ruimte. (hij hangt vaak met voeten en/of armen buiten de box, vooral zijn armen vind hij niet zo fijn, dan zit zijn hoofd namelijk tegen de spijlen...)

Zitten kan hij ook even zelfstandig, alleen als hij begint te lachen oid gooit hij zich naar achter...

Idd gooien vind hij ook erg leuk, is iets minder leuk als het om zijn speen gaat... die moet ik altijd ergens in zijn slaapkamer zoeken...

De ontwikkeling is inderdaad erg leuk om te zien... T gaat wel snel ja!

Gooien met dingen heeft hij nou ook ontdekt.. Ik heb een paar gekleurde grote dobbelstenen en die gooit hij dan weg en dan gaat hij erachter aan. En dan is hij zo heel de kamer door. Staan wil hij ook graag en kan dat ook best goed vol houden maar dan wel op schoot en met een stukje houvast. Dat zeggen wat ben jij groot is hier ook favoriet. Ik zet m wel eens op mijn knieen neer en zeg dan wat ben jij groot of wat zit jij hoog en dan begint hij toch te lachen en dan naar beneden laten glijden:)

Terug
Bovenaan