Opvakantie met kind van 9 maanden

Hallo wij gaan over een week of 5 met onze zoon, dan 9 maanden, naar de zon. We hebben een heerlijk hotel geboekt in Turkije, maar hebben jullie goede tips, dingen die je vergeet maar eigenlijk niet moet vergeten.
En hoe hebben jullie het gedaan als je op een tijdstip in de avond vliegt dat je kleintje eigenlijk moet slapen maar ja het heeft nog geen eigen stoel, graag jullie ervaringen,
Dank alvast!
 
Hoi,

Lekker meid heerlijk op vakantie.
Wij zijn gegaan toen ons meisje 10 maanden was en hebben echt genoten van de rust van haar en het prachtige weer.

Laat je goed informeren want wij mochten de heen weg de kinderwagen bugaboo niet bij ons houden omdat dat alleen was toegestaan met een paraplubuggy. Wel mochten we de maxicosi bij ons houden daar heeft ze heerlijk ingeslapen.
We hebben vroeg in gecheckt dat scheelde een hoop gestress en we konden meteen aangeven dat we gebruik wilde maken van een extra stoel als die over was. En die was er gelukkig.
Ze kon in haar maxicosi op haar eigen stoel de hele weg. Dat was prima te doen. Ze lag daar heerlijk te slapen en was erg gezellig toen ze wakker werd.

Bij het opstijgen en landen heeft ze niets gemerkt.

We hadden voor haar daar niets te eten meegenomen. (alleen dingen waarvan ik niet wist of ze die daar mocht ivm een allergie zoals boter) Maar verder kookte ik in het appartement voor haar en at ze daarna met ons mee in het restaurant (wat ze mocht).

De terug weg vlogen we laat. Ik merkte aan haar dat dhet meer was hoe rustiger  ik er zelf onder bent hoe beter zij zich voelde. Ze heeft zich goed bezig gehouden met wat nieuw speelgoed.
En ook het wennen aan de nieuwe omgeving, ander bed, andere mensen enz gaf hier geen problemen.

Eigelijk had ik heel veel bij me van pilletjes, poedertjes drankejes tandenspul enz.

Maar te weinig warme kleren. Het was er heerlijk overdag maar omdat we aan het strand zaten was het in de avond best fris. Dus neem ook genoeg warme kleding mee.

Verder zou ik het zo 1,2,3ff niet weten. Mocht je nog vragen hebben roep maar.

groetjes en veel plezier
 
Hoi

Ik heb er zelf geen ervaing mee, maar de mama van Rick waarmee ik klets op het najaarsforum heeft het een en ander op een site gezet. Lees "test"op het najaarsforum even door en je komt de site dan vanzelf tegen, zij is een mama met ervaring.
Ik hoop dat je er iets aan hebt

Groeten Claudia
 
Terug
Bovenaan