Opvang kindje

Hoi meiden,

Onze dochter van 2,5 gaat sinds ze 11 weken is 1,5 dag naar de creche en 1 dag in de week naar opa en oma. Nu kregen we vandaag te horen dat er geen plek is op de creche voor onze beeb...ik baal er enorm van, ik heb het kindje nota ben in augustus al opgegeven! Misschien in oktober maarja, ik ga in mei weer aan het werk. Dus nu moeten we onze kids straks naar twee verschillende plekken brengen pffff balen hoor.

Hoe regelen jullie straks de opvang?

Liefs, Marcia mv Puck en 35,5 d zwanger

Ik kan me voorstellen dat je daar gruwelijk van baalt. Zeker gezien het feit dat je toch ruim op tijd hebt ingeschreven. Is er helemaal geen plek of op een later tijdstip misschien wel?

Mijn zoontje, net 2, gaat al vanaf dat hij 12 weken was 1 dag in de week naar het KDV en 2 dagen naar de opa's en oma's. Spruit nr. 2 gaat hetzelfde doen. Alleen op het moment dat ik moet gaan werken, is er helaas nog niet gelijk plek voor hem. Ik moet volgens mij 2 of 3 weken overbruggen, maar dat lossen we wel op. Gelukkig kunnen ze wel samen blijven.

Heel herkenbaar, bij ons wat het andersom: ik had alles geregeld, en ineens kwam mijn werkgever 4 maanden later dat de betreffende dag toch niet akkoord was om vrij te zijn.

Ik wil gastouderopvang maar dat gaat gewoon niet lukken. Ik mail de planning van de creches regelmatig en gisteren zijn we gebeld dat we opvang kunnen krijgen voor ma en vr. We willen di en vr en komen dan op een wachtlijst voor de dinsdag. Beter iets dan niets.

Ik had ook een advertentie op marktplaats gezet, misschien optie?

Sterkte!

Jeej wat balen zeg!!! Kan me indenken dat je dit niet wil...
Ons kindje gaat straks woensdag en donderdag naar een kinderdagverblijf en mijn moeder past een dag per week op.
Succes met je zoektocht, hopelijk snel een oplossing!

Greets Janneke

Dat is balen! Wij moeten ook nog maar afwachten of we op tijd een plekje krijgen op hetzelfde kdv als waar Thom nu zit, we staan nog op de wachtlijst. Hopelijk komt er op tijd een plekje vrij voor onze tweede spruit, anders moeten we zien of er op een andere vestiging van het kdv plek is of dat (schoon)moeder bij kan springen en de tijd zo zien te overbruggen. Dat zou ook niet ideaal zijn.
We wachten nog even af..
Groetjes Laura

Oei, das wel lastig ja!

Misschien even die paar maanden bij opa/oma tot er plek is?

Hier gaat de kleine straks gewoon naar het KDV waar Kay ook zit..

Esmé mv Kay en ???

Terug
Bovenaan