Opvang

Hoi, het ligt eraan per opvang. Ik werk op een kdv waar bijv zelf een slaapzak meegenomen moet worden maar waar mijn kinderen zitten hoeft dat niet.

Je hoeft de kleding niet te merken maar wel een sticker op de fles/melkpoeder/speen/knuffel.. puur omdat kinderen dat in hun mond stoppen. Ik merk overigens wel altijd de jassen van de kinderen omdat er soms dezelfde jassen zijn.

Het ligt idd aan de opvang. Hier nemen wij zelf een slaapzak mee, deze ligt in zijn bakje dus heb ik niet gelabeld. Zijn fles en voedingstoren wel. Ook op zijn speen staat zijn naam.
Zijn reservekleding neem ik mee in zijn tas, dus dat heb ik allemaal niet gelabeld.

Wij hoeven niets zelf mee te nemen. Alleen wel bv en andere poedermelk dan ze daargeven. Flesje/bakjes wel merken ook de jas. Voor de rest niets.

Ik heb zijn reservekleding in z’n tas en aan de tas een hangertje met z’n naam. Melkfles gewoon een labeltje op van de opvang. Speen en knuffel heb ik wel met naam!
Slaapzak krijgt hij hier van de opvang, dus zonder naam. Zij wassen deze en doen ‘m dan in zijn bakje.
Voor de jassen hebben ze zo’n luizencape met naam dus daar hoef ik ook niet zelf aan te denken

Ik heb bij goedgemerkt stickers besteld, die werken prima op de flessen en gaan er niet af in de vaatwasser oid

Terug
Bovenaan