opvlamming van mn crohn :(

elize81

New member
ik baal echt ffies..eerst anderhalve week in het ziekenhuis beland, en nu ook nog een opvlamming..
( ik heb de ziekte v crohn, chronische darmontsteking)
dus dat moet behandeld worden, anders hebben de kindjes kans op laag geboortegewicht en vroeggeboorte, en aangezien het er 2 zijn heb je daar al kans op..
dus weer aan de humira ( injecties)
bij de zwangerschap v mn dochter was mn crohn juist zo rustig, voelde me helemaal geweldig, dacht laat mij maar lekker zwanger zijn, maar loopt nu echt zo anders allemaal..
dus rust, lichtverteerbaar dieet en nog eens rust..gelukkig veel lieve mensen om me heen die me uit de brand helpen, en mn vriend is ook zo lieverd, zorgt heeeel goed voor me!!
 
Ow meid, wat een naar bericht! Heb je ook nog in het ziekenhuis gelegen? Vanwege je Crohn of vanwege je zwangerschap?

Hoe is het met je kleintjes? Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het gauw rustiger wordt na je injectie(s)

Sterkte meid. Liefs Lynn.
 
Oh Elize wat naar zeg!
Pfff, dat zal een tegenvaller zijn zeg...
Probeer ook echt de rust te pakken die je moet nemen, zo belangrijk voor je kleintjes! Sterkte meis!

 
met de ukkies gaat alles goed gelukkig, die eten mij op..hoop ook dat de medicijnen snel aanslaan..ben nu steeds zo verschrikkelijk moe..kan weinig doen, kan weinig eten..probeer positief te blijven maar ben soms zo boos..
 
Terug
Bovenaan