opvliegers hebben jullie dat ook??

Hallo,

Weer eens een berichtje van mij.

Ik ben nu in de 9de week van mijn zwangerschap en de laatste dagen valt het met op dat ik last heb van opvliegers savonds krijg ik het spontaan hardstikke warm, terwijl ik normaal gesproken een echte kou kleum ben en bijna altijd savonds lekker onder een dekentje op de bank tv lig te kijken. Ik trek nu gewoon mijn sokken uit heb mijn deken weer naar boven verbannen. Zijn er meer die hier last van hebben???

Knufff marijke
 
Ik ben inmiddels al 36 weken en ik drijf hier het huis uit. Normaal gesproken hebben we in de winter de houtkachel heel veel aan, maar deze winter niet. Alleen al bij het idee van warmte breekt het zweet me uit. Net moest ik op controle bij de vk en daar brak het zweet me ook uit. Al die hormonen zorgen er gewoon voor dat dit gebeurt. Normaal heb ik altijd hele koude voeten, maar nu zijn het net kacheltjes. In bed draag ik geen pyjama meer en de halve nacht lig ik bloot te slapen......
 
Ik ben 38 weken en drijf 's nachts mijn bed uit van het zweet. En ik ben normaal echt een koukleum in bed. Overdag heb ik er niet zo'n last van gelukkig. Het zullen de hormonen wel zijn, na mijn eerste bevaling had ik er vooral in mijn kraamtijd last van, dus ik ben voorbereid met voldoende schoon beddengoed op de plank.
 
Hoi, ik ben 9 weken en ja de opvliegers zijn mij ook bekend. Normaal vind ik het heerlijk om de hele dag door een sjaal of iets om nek te dragen of een lekkere coltrui, maar dat is wel veranderd nu. Het liefst een shirtje met korte mouwen en een vest. Wanneer het te warm wordt kan ik snel afkoelen.
 
Ik herken het ook. Ik ben nu ruim 24 weken zwanger en heb het 's nachts ook zo warm. Nu overkomt het soms ook overdag dat ik het ineens zo warm heb. Als ik boodschappen ga doen trek ik liever een vest aan dan mijn dikke winterjas.
 
Ik herken het ook. Ik ben nu ruim 24 weken zwanger en heb het 's nachts ook zo warm. Nu overkomt het soms ook overdag dat ik het ineens zo warm heb. Als ik boodschappen ga doen trek ik liever een vest aan dan mijn dikke winterjas.
 
Terug
Bovenaan