opvliegers

A

Anoniem

Guest

Heeft iemand daar nou ook zo'n last van. Af en toe zó heeel erg warm krijgen.
Net een opvlieger die mijn moeder heeft omdat ze in de overgang is. hahah
Heb het af en toe spaan benauwd.

Iemand anders ook ???

gr. Bambi

Ja! Heb ik ook last van! Dacht al dat het aan mij lag. Ja waar ligt het eigenlijk aan.......?

Gr Taat

wat fijn! Jullie ook! (voor jullie natuurlijk weer minder maar voor mij weer een puntje van herkenning).
Ik dacht dat het aan de hitte lag, kan natuurlijk ook maar ben al drie keer onder de douche gesprongen vandaag, af en toe breekt het zweet me uit!
Laat die ongesteldheid maar komen!!!

Hoi meiden,

Ik heb hier inderdaad sinds een dag of vier last van en kan sinds gisteren ook janken om een scheet. Verschrikkelijk zeg ! Ik heb ongeveer morgen mn NOD. Ben benieuwd of dit een beetje regelmatig gaat worden. Lees hier vaak over een onregelmatige cyclus. Wel spannend hoor, normaal was het net of er tussen mn ongesteldheid maar 1 week zat, nu we gestopt zijn met de pil lijken het wel 10 weken hihi.

loiefs happy

Hoi happy,

Ja ik heb dat ook dat janken, gewoon om niks. En af en toe vlieg ik uit de bocht tegen mijn mannetje. Zielig voor hem, maar kan er gewoon niks aan doen, me stemming wisselt soms met de minuut. haha.

Tuurlijk kan het ontpillen zijn,  maar hoop van niet.
Spannend morgen voor jou. nog ff geduld, waneer ga je testen gelijk of later ??

xxx Bambi

Hoi bambi,

Dat heb ik ook die stemmingswisselingen, erg he wat kan ik ineens uit mn slof schieten en eigenlijk om niks. Het is nu inderdaad een spannende tijd, ik probeer niet gelijk te testen omdat ik natuurlijk nog niet precies weet hoe mn cyclus is maar, weet niet of ik dat volhou hoor ! Ik hou je op de hoogte

liefs happy

Hoi bambi,

Bedankt voor je opkomende reactie op mijn verhaal. Begrijp ik het nou goed, Ben je in verwachting? Wat leuk voor je, wel naar dat je dan last heb van opvliegers.

Groetjes Jessy

Terug
Bovenaan