opvliegers?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Het is vast niks om me druk over te maken, maar toch........Zit ik vanavond na het eten op de bank, breekt ineens het zweet me uit! Heb de hele avond in alleen maar een hemdje gezeten en heb het nog warm!
Zijn dit gewoon de hormonen of kan het nog iets anders zijn? Ik maak me altijd meteen druk om vanalles....zit al te denken aan zwangerschapsvergiftiging ofzo
Wie herkent dit?
Groetjes,

NathalieMS
(34w)

Hoi Nathalie,

ik herken het, heb ik ook. Zomaar ineens breekt het zweet je uit. Ik gooi het op hormonen, maar daat gooi ik veel op.
Gaat na de bevalling wel weer over hoop ik.

Succes Miranda 27/4

Ik  weet niet  of het gewoon de hormonen zijn maar ik heb hier ook al een  aantal weken last van. Moet ook echt vaker een schoon shirtje aantrekken anders zie je  van die enorme zweetplekken zitten en dat vind ik niet echt een fris gezicht.
Volgens mijn verloskundige hoefde ik me hier geen zorgen over te maken. Maarja op al mijn klachten geeft zij hetzelfde antwoord: "hoort er allemaal bij".
Ze houd wel goed mijn bloeddruk ik de gaten want als die te hoog is kan dat een teken van zwangerschaps vergiftiging zijn.
Maargoed ik ben absoluut geen vk of een andere kenner dus ik zou het gewoon even voor de zekerheid  na vragen bij je vk/gyn

groetjes,
patricia
37w

JAAAAA, ook hier zweten....
Alvast een leuk voorproefje voor de overgang

Liefs Nika

Oooooooooo ik heb het ook zo erg....gisteren heb ik het de hele dag zo warm gehad!!!! Ik werd er gewoon chagrijnig van! Komt door de hormonen...
Succes An

ik heb ook van die zweet aanvallen heb gisteren zelfs de temp op gemeten die was natuurlijk goed  wist niet dat dit erbij hoorde.

x nicole

Hoi,

Ik had het vooral de dagen na de bevalling. En het  zijn echt je hormonen. Idd  net alsof  je in de overgang bent.
Dus als je pech hebt  hou je er nog een tijdje last van.

Groetjes  

hoi.ook ik heb hier last van .het kan je op de meest onmogelijke tijden uitbreken.erg vervelend,maar het hoort er denk ik bij.gr.karin

Terug
Bovenaan