opvoedboek tip gevraagd!!

hi!!

Ik heb een leuk kado bedacht (voor mijzelf haha) voor moederdag: een opvoedboek. Dus waar alle onderwerpen in voorkomen: zinderlijk maken, hoe ga ik om met krijsende en bijtende kids etc. En ook voor als ze ouder zijn. En niet zo'n oei ik groei boek want dat boek sprak mij totaal niet aan.

Dus wie o wie kan mij adviseren over een goed boek????

thx!
Marielle

Hoi Mariëlle,

Ik heb laatst via Bol.com het boek "Opvoeden anno nú", adviezen voor eigentijdse ouders besteld. Leeftijd kinderen van 2 t/m 8 jaar. Het is een uitgave van Groter Groeien! ISBN 90 85 74 03 20

De onderwerpen die worden besproken zijn:

Voedselveldslag, Erfelijk of opvoeding, Fantasie, Verhuizen, Eén-ouder gezin, Slapen, Zindelijk worden, Financiële crisis, Straffen, Afscheid nemen, Stad of Dorp?, Zelfbeeld, Veiligheid, Kind en de dood, Intimiteit, Huishoudelijke taken, Discriminatie, Kinderhumor, Stiefouder zijn, Normen en waarden, Ziek zijn, Religie, Spelend leren.  

Het is een heel duidelijk boek met ondermeer ervaringen van andere ouders en schemaatjes wat je in bepaalde situatie wel en niet moet doen.

Ik vind het echt een aanrader!!

Succes met je keuze!

Groetjes Fonske

hoi Fonske!

Ik heb de tip doorgegeven aan mijn man en heb al een pakketje binnen zien komen van bol.com..

Dus ik ben benieuwd!

Bedankt voor het reageren!!!

gr
Marielle

Terug
Bovenaan