opvoeden is begonnen :)

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

hebben jullie niet ook de laatste tijd het idee dat het opvoeden echt is begonnen? Joris is nu 9 maanden en begint al echte streken te leveren. muts die over de ogen zakt afdoen en weg gooien (mijn moeder had al een uur met hem gewandeld en moest nu terug om de muts te zoeken). brood waar hij geen zin in heeft uit het mondje halen en weggooien. plantjes trekken. bakje met water om hem te wassen op tillen. volgens mij begint hij nu ook nee te snappen en wanneer iets eigenlijk niet mag, want hij kijkt je dan lang aan. ik heb echt het idee dat het opvoeden nu is begonnen. wel leuk deze nieuwe fase.
hoe ervaren jullie dit?

gr floor

Ja hier is het ook begonnen, onze kleine man wordt a.s. zondag 9 maanden en daar kan ik als een politieagentje achteraan.
Hij kruipt de hele kamer door, dus komt van alles tegen waar hij niet aan mag zitten, ik blijf hem weghalen en zeggen dat hij er niet aan magkomen en dat het niet van hem is maar dat het speelgoed (waar ik hem dan weer bij zet) wel van hem is dat hij daar mee mag spelen.
Ook al hij iets in z'n mond steekt en ik zeg dat dat niet mag gaat hij heel hard protesteren, ik moet dan echt opletten dat ik niet in de lach schiet.
Ook zo grappig is dat hij al "Nee" gaat schudden als ik z'n naam zeg als hij ergens naar toe kruipt waar hij niet aan mag zitten, dan moet ik echt lachen.
Ja ze worden zo steeds leuker!!!

HAHAHAHA dames,
Ook hier is het opvoeden begonnen, onze kleine is nu 8.5mnd en echt een boefie.
Vooral planten, het wijnrek enz is allemaal leuk, ook dingen die op tafel staan, als hij in zn loopstoeltje zit, race die echt overal heen en zit ook overal aan, ook de luiers die op het plankje boven de commode liggen zijn niet veilig, en tja ze weten heus wel wat je met nee bedoelt, maar ook ik kan soms mn lach niet houden, als die met zn stoere blonde stekels een een big smile op zn gezichtje me aankijk. Ach ja tzijn ook zulke schatjes.

Al moet ik zeggen dat het hier hard gaat!! Sinds een maandje eet die echt heel goed qua bijvoeding, nu kan die vanaf het weekend opeens heel goed zitten. (als wij hem op zn bips zetten) en ook gaatie opeen heel stevig op zn beentjes staan, terwijl die een week terug nog steeds zn beentjes optrok als wij hem erop wilde zetten.
Ach het word nog meer genieten!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan