opvolgmelk 2

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Sinds een week ongeveer zijn we (op advies v d kinderarts) overgestapt op melk vanaf 6mnd. Soms drinkt Domenikos minder, zou t zwaarder liggen?
En de een na laatste voeding krijgt hij nu vanillesmaakpap met een lepeltje. Hij hapt alleen niet echt naar de lepel zoals m'n andere 2 deden. Ik ben het nu langzaam aan het opbouwen. Iemand schreef al eerder over Milupa pap uit Duitsland. Hier heb je dus -tig merken en smaken(fruit,koekjes,granen) maar in t begin mag alleen vanille, is zonder gluten geloof ik. Het grappige is dat t allemaal uit nederland komt (friesland foods) en dat ik in  ned. toen behalve bambix echt geen easy pap (alleen water toevoegen) in de schappen zag...
Nou, voor ik aan 'eten' begin moet m'n ukkie toch beter 'happen'.
groetjes,Priscilla  

We zitten hier nog aan de 1, maar ik denk dat de opvolgmelk wel zwaarder zou kunnen zijn. Over een maand kan ik het je vertellen, haha.
Leuk he, die eerste hapjes, Eva heeft het hier al helemaal door, pakt het liefst de lepel uit mijn hand om het zelf te doen.

hier ook nog standaard 1.

noa is ook nog lang geen half jaar duurt nog een dikke maand.
ze vind al die hapjes wel lekker.
fruithapje lepelt ze zo weg, ik doe er dan een halve liga doorheen en ze vind het heerlijk.
verder krijgt ze een papfles om 19:00 en slaapt dan lekker door tot de volgende morgen kwart over 7.
ben erg blij en trots dat het eindelijk wat goed gaat met een ritme...

liefs annelies mama van noa

Terug
Bovenaan