opvolgmelk 2

A

Anoniem

Guest
even een vraagje de kleine is bijna 6 maanden (zondag) en ik heb het idee dat hij eerder honger heeft is het dan een idee om aan nummer 2 te beginnen zitten daar meer voedingsstoffen in of zo worden ze er voller van en als ik daar aan begin moet hij dan ook minder hebben? hij krijgt nu sochtends en savonds 240 en overdag 210.

groetjes anja

hoi hoi,
volgens mij rakens ze inderdaad wat verzadigder door de opvolgmelk. je kan het sowieso al proberen. die paar dagen maakt ook niet uit. ik ben gewoon overgestapt toen nr 1 op was.

Hoihoi,

Je kunt gewoon met opvolgmelk beginnen hoor. Die paar dagen zullen het hem ook niet doen.
Zit idd meer voedingsstoffen in. Wij zijn bij Evy ook eerder begonnen. Het pak was leeg en ik vond het te kort tijd om nog een hel pak 1 te kopen.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

ik heb gewoon dezelfde hoeveelheid water gegeven met de bijbehorende schepjes poedermelk.

ik heb nog een aanvullend vraagje; Mika is nu 6 mnd en heeft Nutrilon Forte 1 (voor hongerige babies). Zou ik over kunnen gaan op de gewone Nutrilon opvolgmelk? Omdat hij overdag toch ook meer ernaast gaat eten, hoop ik eigenlijk dat de Forte dan niet meer nodig is. Scheelt ook flink in prijs, vandaar...
Sinds gisteren geef ik in de laatste papfles Bambix Groeiontbijt vanaf 6 mnd, ipv alleen rijstebloem. Dus voor de nacht heb ik al een flinke aanvulling op de standaard melk hiermee en denk ik niet dat hij de Forte zal gaan missen.

Ervaring hiermee?

Hoihoi,

Ik zou een wisseling in voeding even overleggen met je cb. Als je kleine voldoende eet, zou het in theorie wel kunnen. Maar je moet het misschien wel op een bepaalde manier afbouwen. Zij kunnen je daarin adviseren.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan