<p>Ik heb eigenlijk een vraag, hoeveel opvolgmelk krijgt een dreumes nog per dag. Hier krijgt ze eigenlijk nog 2 opvolgmelk per dag. Smiddags is deze al vervangen door gewone melk en/of sap. Zijn er meer dreumesjes die koude drankjes niks vinden? Ze accepteert hier eigenlijk alleen maar drankjes die ik opwarm. Het is toch de bedoeling dat ze dan uiteindelijk alleen voor het slapen gaan nog opvolgmelk krijgt? Het is mijn eerste kindje, en ik ben nog zo gewend aan dat ze opvolgmelk krijgt 2/3 keer per dag. En eerlijk gezegd, vind ik het nog makkelijk ook. Ik neem als ik weg ga, veel liever een warme thermoskan heet water mee en wat melkpoeder. Zoveel makkelijk dan dat ik ergens gewone melk moet opwarmen. (Omdat ze die weigert koud te drinken) Ik vrees dat ik haar een beetje te verwend heb. Ik oefen wel met haar, koud drinken, dan neem ze soms wat slokjes, maar ze duwt de fles steeds weg. </p><p>Hebben jullie dreumesjes ook moeite met koude drankjes? En hoeveel opvolgmelk krijgen ze nog? Ik moet even bepalen hoe ik het eetschema ga aanpassen. </p><p> </p>