opvolgmelk en bambix?

hoi vroeger had je opvolgmelk en kon je gewoon wat bambix er doorheen doen ,maar hoe doen jullie dat nu ?
zie op de verpakking alleen water toe voegen dus niet met opvolgmelk?
doen jullie het wel met opvolgmelk of alleen met water.
en welk merk gebruiken jullie nu?ik ga nu over op het kruidvatmerk voor spugen en krampjes.]

gr

O ja, ik denk er al aan om op het C1000 huismerk over te stappen, nu we toch waarschijnlijk op andere voeding overgaan. We gebruiken nu Friso, maar de opvolgmelk van het C1000 zijn een stuk voordeliger en het loopt aardig op.

Zo zit ik met de vraag doe he bij opvolgmelk nutriton???ik heb friso voor hongerige baby, masr ga denk ik naar kruidvat hongerige baby's. Kan toch niet veel anders zijn..

Dat idee heb ik ook, vandaar de switch. Als ik toch wissel van voeding lijkt het me een goed moment om over te stappen. Ik vond Nutrilon te prijzig, maar wilde wel een merk dat ik bij minstens 3 winkels kon krijgen, en evt ook als ik het vergat bijv als ik bij mijn ouders was, daar nog even een pak kon halen vandaar de friso. C1000 hebben we hier zitten anders had ik misschien gekozen voor kruidvat, maar daarvoor moetyik weer naar de stad en dat is niet handig.

De gewone Bambix maken wij aan volgens de verpakking en volgens mij is dat met 200 cc (opvolg)melk.
Joris krijgt nu nog geen bambix en drinkt nog Nutrilon standaard 1. Wij gaan straks over naar Nutrilon standaard 2. Uit gemak, want die is (bijna) overal verkrijgbaar.

ik ben overgestapt van nutrilon omneo 1 naar omneo 2.maar dan wel zonder jbpm.ik ga het wel weer halen vandaag.merk toch wel dat ze weer meer spuugt en minder poept ....

Terug
Bovenaan