opvolgmelk en groentehapje

Mijn dochter is bijna 6 maanden, en met 6 maanden krijgen ze opvolgmelk en groentehapje. Mijn vraag is moet je met allebij gelijk beginnen met de 6 maanden.
Ik heb gehoord dat ze het dan echt nodig hebben.
Maar het lijkt me ook best veel zo allebij tegelijk.
En hoeveel geven jullie dan??
Een heel potje of een half potje, je heb ook verschillende maten van die potjes.
Ik vraag het ook nog wel op de cb, maar dat duurt nog een poosje.
Ik hoop dat jullie een beetje ervaring hiermee hebben.

Groetjes,
 
hoi
waarom begin je niet met over testappen op de opvolg melk en dan na een week ofzo met groente hapjes
en als dit zn eerste groentehapje word zou ik beginne met die kleine potjes ik heb het ook zo gedaan en geef het niet inplaats van maar er bij en als het niet uit komt gewoon en flesje ik sla het ook wel eens een dagje over ze hebben het nog niet nodig
nou s6
 

Wij zijn met 4 maanden voorzichtig begonnen met af en toe wat groente en fruit en met 5 maanden kreeg mijn zoontje (inmiddels ruim 8 maanden) al ieder dag een half potje fruit en een half potje groente. Met 6 maanden werd dat een heel potje (toen nog wel de kleine potjes overigens). Wij zijn ineens overgegaan op opvolgmelk. Daarvan dronk hij veel minder dan van de vorige melk. Zie ook het bericht bij mamavanmadelief, over opvolgmelk. Groetjes Cato
 
Terug
Bovenaan