opvolgmelk verschillende smaken?

hoi

weet iemand of opvolgmelk van de andere merken dan friso een andere smaak hebben?ons meisje drinkt de friso opvolgmelk niet.misschien een ander merk een optie?

groetjes

Hallo Kyjan,

onze kleine meid drinkt Nutrilon 2. Nummer 1 heeft ze goed gedronken en is zonder problemen doorgegaan op nummer 2.
Nu had ik in 1 van de blije dozen proefzakjes Nutrilon zitten, wellicht heb jij dit ook gehad. Zoja, dan zou je deze eens kunnen proberen. De melk is ook kant en klaar verkrijgbaar, dus om te proberen waarschijnlijk makkelijker dan een hele pot aanschaffen.

Succes!

groetjes, S04

Geen idee eigenlijk, hier word de Nutrilon goed naar binnen geslagen nog steeds... Maar ik vind de tips van hierboven een slimme actie! En anders is er vast wel iemand die een probeerverpakking over heeft ergens! Succes!

Kus, Marieke

Ik heb nog 4 pakjes probeerverpakking liggen van Nutrilon standaard opvolgmelk.
Een pakje is goed voor een fles van 200ml.
Je kunt ze gratis hebben, om te proberen als je wilt.

Ik heb ook nog 3 probeerverpakkingen van nutrilon. Ik gebruik zelf melk van kruidvat (huismerk) en daar doet onze dame het prima op (behalve poepen dan, haha).

Als je ze wilt hebben moet je maar even reageren op mailadres ikbenschatje@yahoo.com. Dan zal ik ze naar je toesturen. Ze zijn nl goed tm jan 09, dus mijn vriendinnen ( die nu zwanger zijn) hebben er niets aan.

Groet, Liesje

Terug
Bovenaan