opvolgmelk, wennen??

Hallo,
Sophie wordt as zaterdag een half jaar. Maandag was de Omneo 1 op en dus gelijk aan Omneo 2 begonnen. Vind het alleen vervelend dat ze deze zo slecht drinkt. Ze doet er veel langer over en drinkt de fles niet leeg. Blijft zeker 40-60 over. Heb nu al 10 ml water extra toegevoegd misschien dat dit helpt?? Ga zometeen met een 1-2-3 speen proberen, de voeding lijkt mij alleen niet dikker van samenstelling. Het probleem van mij is dat ze nog maar 3 flessen wilt over de dag, krijg er echt niet meer fv in. Gaf daarom 3x240. Omdat ze sinds maandag ook veel meer mondjes en soms echt dat zuur ruikende spuug teruggeeft krijgt ze nog maar 3x200 en 10 ml water erbij. En zelfs dit gaat niet op. Ze is erg lief, lacherig, plast goed, levendig maar toch vind ik het jammer. Ook lijkt ze meer moeite te hebben met poepen, ze is veel meer aan het persen en windjes laten.

Zo een lang verhaal maar mijn vraag is hebben jullie hier ervaring mee. Is dit gewoon even wennen(maag en darmen) voor haar of zou de Omneo 2 niet geschikt zijn voor Sophie?
Ben zowieso benieuwd hoe het gaat met de 3 standen speen.....

Ik hoor graag jullie ervaring met het overstappen naar opvolgmelk!!

Groet, Anne

Hoi!

Opvolgmelk is verzadigder dan de voorganger.
Als je de verpakkingen naast elkaar neerzet kun je dat zien aan de samenstelling, meestal is die vetter en nog een paar dingetjes, ze hebben er minder van nodig.. vandaar dat je uk er minder van drinkt.
Dat staat trouwens ook (als het goed is) op de verpakking.. een schemaatje.. alleen moet je die niet zo nauw nemen. Het is een richtlijn.

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan