Opvolgmelk

Hoiii vraagje ik hoor en lees veel verschillende dingen. Klopt het dat je vanaf 6 maanden de flesjes voor de dag wel van te voren mag maken en in de koelkast kan bewaren?
Ik hoor van andere moeders dat dat niet mag maar op bijv een nutrilon etiket staat weer van wel.
 
Soms kreeg die van mij opvolg mee snachts en liet ik staan en dronk die volgende dag op hahaha
Datwas vanaf maand of 6 7 kreeg niets van dit was hero standaart
 
Ik weet niet of dat veilig is, heb her nog nooit gehoord en snap eerlijk niet waarom je het zou doen want een flesje maken is 1min werk.. waarom zou je dat van tevoren willen klaarmaken??

Ik werk op een kinderdagverblijf en we laten een flesje max 30 minuten staan als deze niet helemaal leeg gedronken is. Na 30min gooien we 'm weg.

In de nacht nam ik altijd gewoon voeding en heet water mee naar boven in de thermosfles en zo kon ik een flesje maken in de badkamer en hoefde ik 's nachts niet naar beneden.
 
Hoi, geen idee eigenlijk.Maar mijn kraamzorg vertelde dat na een uur bederf al intreedt bij flesvoeding maar dat kwam dan niet uit de koelkast ?
 
Terug
Bovenaan