Opvolgmelk

Hallo

Mijn dochtertje Lynn is 4,5 maand en sinds gisteren ben ik begonnen met BEBA2. Vroeger dronk ze nan1. Ze drinkt het graag.

Ik gebruik nu tefalflessen met 4standen spenen, maar ik heb de indruk dat ze te veel moeite moet doen om te zuigen. (zelfs op stand 4).


Ik zou eens graag weten welke flessen jullie gebruiken.

Groetjes

Kelly
 
Kindjes van 4,5 maand horen nog geen opvolgmelk te krijgen hoor. Dat is pas vanaf 6 maanden. De samenstelling van opvolgmelk verschilt van die van de melk voor een baby van jonger dan 6 maanden.
 
het merk voeding ken ik niet wat je gebruikt, maar id is het zo dat opvolgmelk pas vanaf 6 maanden is.

over flessen: mijn zoontje heeft de avent uitgekozen. ikzelf heb een hekel aan die flessen (ik werk op ene dagverblijf en het valt me op dat die flessen vaak vacuum zuigen en als je de dop iets losser draait dan lekt ie weer etc. etc.)ik heb dus een hele verzameling staan, maar uit geen van allen wilde hij drinken, maar uit deze avent wel.
 
Kelly,

Mijn zoontje is nu 3 maanden en drinkt Beba1. Beba 2 mag je wel vanaf 4 maanden geven. Het is niet zozeer de flesjes maar de spenen die problemen geven. Beba is dikker dan andere melk. Ik gebruik de spenen rubberen van dodie en laat hem op standje 3 drinken.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan