opvolgmelk

A

Anoniem

Guest
Over een tijdje zal ik van borstvoeding overgaan op kunstvoeding.
Wat zijn jullie ervaringen met soort/merk opvolgmelk en welke gebruiken jullie en waarom?

Bedankt alvast voor de reactie!
PS ik geef nu 3 maanden bv

hoi happy,

opvolgmelk mag pas vanaf zes maanden. bij tom heb ik nutrilon gebruikt en bij rick heb ik frisomel extra voor hongerige baby's met johannesbroodpitmeel erdoorheen gebruikt. en ik heb altijd de optifles van difrax gebruikt, want bij de andere flessen ging de speen vacuum trekken.

groetjes van marloes

Die fles van Difrax gebruik ik ook, bevalt het beste.

Misschien inderdaad wel handig om te melden dat ik wil overgaan op kunstvoeding als de kleine  ongeveer 4 maanden oud is..
Wat is dan geschikt???

gewone babymelk nummer één!!! Ik zou niet meteen met comfort of extra ofzo beginnen, gewoon met de normale melk. Er is ook melk van kruidvat eigen merk, maar als die op is (wat ik bij ons in de winkel nogal eens zie) kan je hem nergens anders kopen. Lijkt me dus niet echt ideaal. Bel anders wat fabrikanten of je een kleine probeerverpakking kan krijgen om te zien welke Roy het lekkerst vind.

Groetjes van Marloes

Ik ben vorige week moeten stoppen met BV en ben gelijk begonnen met Nutrilon Standaard 1. Rik heeft nergens last van gehad, niet spugen en geen buikkrampen!

Dus ik zou gewoon de standaard adviseren! Of er moeten allergien in de familie voorkomen, dan zou ik in overleg met het CB met hypoallergeen beginnen. Dit is hetzelfde als standaard alleen zijn de eiwitten speciaal behandelt die erin zitten!

Succes!

Oja vergeet niet dat je met 6 maanden overgaat, op nummer 2

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan