Opvolgmelk

Nooya is van 8 april en is dus bijna 6 maanden.
Ik kan dus denk ik binnenkort met nummertje 2 van nutrilon beginnen. Maar heeft dat ook te maken met hoeveel bijvoeding ze al krijgt? ze krijgt nu alleen nog fruithapje en wil deze week met groentehapje gaan beginnen.
Ze heeft nu nutrilon 1 omneo (tegen krampjes) maar wil overstappen op de standaard 2.
Iemand tips over hoe dit allemaal in zn werk gaat?
Bedankt!

De dieetist zei tegen mij dat je pas op nr 2 over hoeft als je kindje 600cc of minder aan melk drinkt per dag. Anders zit er te veel ijzer in geloof ik. Damian is van 5april dus ook bijna 6mnd maar aangezien hij nog meer dan 800cc melk drinkt zitten we nog wel evne op nr 1

De dieetist zei tegen mij dat je pas op nr 2 over hoeft als je kindje 600cc of minder aan melk drinkt per dag. Anders zit er te veel ijzer in geloof ik. Damian is van 5april dus ook bijna 6mnd maar aangezien hij nog meer dan 800cc melk drinkt zitten we nog wel evne op nr 1

Nee het overstappen naar nr 2 heeft geen invloed op de melk hoeveelheid.
Tuurlijk ga je uiteindelijk natuurlijk meer bijvoeden en minder melk geven maar dat los van de vervolgmelk.
Dus je kan gewoon overgaan naar nr 2, zou wel heel geleidelijk overgaan van omneo naar nr 2 om te kijken of nr 2 gewoon goed valt.

Terug
Bovenaan