Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hoi allemaal, Ik ben opzoek naar een fijn opvouwbaar badje waarin mijn kindje (8 maanden oud) lekker kan spetteren! Het liefst tot ong 4 jaar. </p><p>Hebben of weten jullie een fijn bad? Alvast bedankt en blijf gezond ? </p><p>Xx Do</p>
Hi,
Wij hebben een stokke flexibad. Onze dochter is nu bijna 11 maanden en vind het helemaal geweldig. Je hebt hier ook de XL versie van. Had liever deze genomen, maar kwam er pas later achter dat deze bestond.
Wij hebben ook de stokke gehad. Hebben ze tot zeker 3 jaar in kunnen zitten. 2 kids gebruikt en was nog niet stuk ofzo. Ging ook altijd meer voor op de camping of op hete dagen in de tuin ipv zwembadje.
Wij hebben een Ok baby opla badje! Daar kan mijn babytje van 10 maanden lekker in zitten en hij spetter er op los! Je laat hem met een stop leeg lopen! Echt ideaal, zo weer opgeruimd. Het is geen opvouwbad maar hij is zo handig! Wij hebben hem bij bol besteld!