Opvouwbare buggy voor aan kinderwagen

Hoi meiden,

Beetje raar omschreven in het onderwerp, maar ik heb onlangs iemand zien lopen (en helaas niet aangesproken) met een soort opvouwbare buggy die je aan de kinderwagen kon klikken. Weet iemand wat ik bedoel en waar ik zoiets kan kopen? Ik heb al geïnformeerd in de babyspeciaalzaak, maar daar begrepen ze niet wat ik bedoelde.

Ik hoor graag van jullie

Groetjes Loesie

Hoi,

Ik weet precies wat je bedoelt, zo'n ding heet een buggypod. Ik heb er zelf ook naar geinformeerd, omdat het me ideaal leek. Ik heb bij 5 babyspeciaalzaken geinformeerd, op dat moment verkochten ze het nog bij niemand. 3 van de 5 zaken gaven aan dat ze het product kenden maar het niet gingen opnemen in het assortiment, omdat ze het gezien hadden op een beurs en niet het idee hadden dat het echt handig was. Een gaf aan dat het ding heel onhandig was in het opvouwen, een ander gaf aan dat door het aan de zijkant van je buggy te klikken, deze heel onstabiel werd en dus kon omvallen. De andere twee zaken gingen hem nog wel opnemen in het assortiment, maar ik heb ze dus nog niet live gezien.

Ik was heel enthousiast erover, het leek me ideaal. Wij hebben namelijk een zoon van 17 maanden en een dochter van 3 weken. Stijn kan wel lopen maar nog geen afstanden, bovendien ben ik dan bang dat hij mij er zo vandoor gaat. Dus ik dacht, handig, dan kan hij gewoon zitten. Wij hebben het dus niet gekocht, wegens bovenstaande. We hebben nu een plankje gekocht die je erachter kan doen, maar dat vind ik nog helemaal niet handig, Stijn blijft er nauwelijks opstaan en moet zich echt heel goed vasthouden.

Succes, mocht je het wel gaan kopen dan ben ik heel benieuwd naar je ervaringen.

Carina

Dankjewel meiden die bedoel ik, maar ik zie helaas dat hij niet op mijn kinderwagen (Quinny buzz) past!!!

Op zoek naar een andere mogelijkheid dus.

Groetjes Loesie

He Loesie,

Net als carina heb ik ook een dreumes van 17 mnd en een kleine van 6wk. Ook ik wilde deze buggy hebben, en ook wij hadden het probleem dat jij hebt (mutsy past dus ook niet).

Wij hebben nu een duo wagen van marktplaats gehaald: van Top mark. Ik weet niet wat je situatie is, maar hierin kan de kleine voorlopig plat liggen, en onze zoon zittend mee naar de winkels. Misschien een tip?

Groetjes Liesje

Ik heb er laatst ook naar geinformeerd en baby-dump verkoopt ze wel, maar is er niet tevreden over, omdat er veel klanten mee terug komen. Dus echt enthousiast zijn ze er niet over. Wij gaan ook kijken voor een dubbele kinderwagen, lijkt ons ook erg makkelijk.
Groetjes Lia

Ook ik heb ooit naar zoiets gezocht maar ben op iets anders uitgekomen. Een meerij-krukje!!
Dit is een soort van zadeltje dat je op het meerij-plankje bevestigen kunt. Super handig en onze oudste vind het echt geweldig!! Gekocht op de jonge gezinnenbeurs anderhalf jaar geleden. Maar volgens mij ook te koop via www.kleinedreumes.nl
Wij zijn zeer blij en vinden het onze 'aankoop van de eeuw'. Ook als ik ermee in het dorp loop krijg ik veel opmerkingen dat dit echt heel handig is.

Succes!

Terug
Bovenaan