opwarmen

Halloo meiden,

Even wat praktische vragen over het voorbereiden van kv:
Weten jullie hoe lang je 120 cc water in de magnetron moet opwarmen zodat het op de juiste temperatuur is? Of is het gewoon even uitproberen? Nu doe ik het elke keer in de flessenwarmer, maar dat duurt zoooo lang.

Ik kook nu elke keer een voorraad water en dat doe ik dan in een fles in de koelkast. Weten jullie hoe lang je dat kunt bewaren?

Groetjes
 
ik vindt de flessenwarmer ook helemaal niets hoor, gewoon ff uitproberen hoe lang je het in de magetron moet doen.
En water voor de fles gekookt kun je wel even bewaren, maar ik maak elke dag nieuwe, kleine moeite vindt ik. Maar kim is 6 mnd en die drinkt dus bijna 1 liter op een dag

gr sandra
 
Als je kind geen last heeft van krampjes en je geen lode leidingen in huis hebt dan kan je gewoon kraanwater gebruiken.

Ik zou zelf ook zeker iedere dag vers water nemen.

En hoe lang in de magnetron is verschillend denk een seconde of 20 op mijn werk is het 30 voor 180cc. Thuis weet ik het niet Mara krijgt bv

groetjes joyce mama van Mara
 
Ik verwarm de voeding van mijn zoontje ook wel eens in de magnetron. Zet de magnetron op maximaal vermogen, 600 W. Komt de voeding rechtstreeks uit de koelkast dan 30 seconden verwarmen per 100 ml. Daarna de fles goed schudden om de warmt goed te verdelen. De buitenkant van de fles kan koel aanvoelen, terwijl de inhoud dan toch te warm is. Altijd contoleren op je pols.

Succes ermee, Annelies
 
Ik doe ook water koken voor de hele dag (24 uur) en bewaar dit in de koelkast..
180cc verwarm ik 40sec. op 1000w
als ie warm is doe ik de voeding er pas door..
Groetjes Debby
 
Terug
Bovenaan