opwelling

Hallo meiden,

Van de week zat ik om 03.00 uur 's nachts beneden met Marissa omdat ze een beetje ziek was. Ik zat me wat te vervelen op internet en kwam bij www.kleertjes.com uit. Ik voor de gein een beetje rond gaan zoeken, en voor ik het wist had ik 6 dingen besteld haha. Vandaag kreeg ik alles netjes binnen en het ziet er echt SUPER uit. 2 mooie jurkjes, 2 rokjes, een colbertje en een blouse. Alles erg netjes verpakt. De naam is hier al vaker genoemd maar het is ook echt een aanrader. Gelukkig vond papa ook alles erg mooi maar ik moet voortaan wel iets anders gaan doen op internet van hem haha. Had woensdag namelijk ook al heel veel van de Bijenkorf meegenomen.

groetjes Linda

Hoi Linda,

Fijn dat de kleertjes zo mooi zijn! Het zal haar vast prachtig staan en wat is er nu leuker dan kleertjes kopen voor je kleine prinses!

Groetjes Babybelle

Als jij nu pas kleertjes.com ondekt dan mag je man helemaaaal niet klagen hoor hahahaha! Ik heb al minimaal 10 x mijn spaarkaart vol gemaakt. Ik roep dan altijd heel trots dat ik weer voor 12,50 gratis  mag bestellen maar mijn man heeft daar toch een andere visie over want tja hoe krijg je die stempelkaart vol he... Hee maar leuk hoor dat je lekker hebt geshopt. Ik wacht nog wel op die foto van Marissa in haar nieuwe zomerjas! Wanneer plaats je die?
gr.Ing

Terug
Bovenaan